تبریز ؛

نشست شورای نظارت بر نامگذاری اماکن و معابر شهرستان اسکو

فرماندار شهرستان اسکو نبود تابلوهای راهنمای معابر و اماکن را یکی از مشکلات محلات جدید شهر سهند عنوان کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛

مرتضی محمد زاده در نشست شورای نظارت بر نامگذاری اماکن و معابر شهرستان اسکو بر استفاده از اسامی بنام و سرشناس منطقه در نامگذاری معابرتاکید کرد و گفت : متاسفانه در شهر جدید سهند از اسامی نامانوس و غیر بومی در نامگذاری معابر و خیابان ها استفاده شده و لازم است با بازنگری در انتخاب نام معابر و محلات از اسامی شهیدان و سرشناسان بومی و منطقه ای در آنها استفاده شود .

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به نبود تابلوهای معرفی محلات و معابر در شهر سهند گفت : با توجه به نوپا بودن این شهر و علیرغم نامگذاری اکثر محلات و اماکن بعضا" تابلو برخی محلات، فرسوده ، مفقود ، تخریب و غیر قابل خواندن می باشد که این مساله باعث سردرگمی مسافران و اهالی در این شهر جدید شده است .

وی همچنین با اشاره به نبود تابلو های معرفی معابر و اماکن در شهر اسکو گفت : با توجه به اینکه افزون بر 95 درصد از معابر و محلات شهر اسکو نامگذاری شده ولی 20 درصد اماکن این شهر تابلوگذاری شده و بقیه به علل مختلف فاقد تابلو می باشد که لازم است شهرداری نسبت به نصب تابلو اقدام نماید .

محمد زاده گفت : نبود تابلوهای راهنمای گردشگری و دیگر تابلوهای مورد نیاز شهری در مسیر روستای تاریخی کندوان باعث می شود مسافران و گردشگران در بدو ورود به شهر با سردرگمی مواجه شده و از این مساله گله مند شوند .
انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار