کرمانشاه؛

بهزیستی نیازمند کمک خیرین

یک هزار و 500 نفر تحت پوشش بهزیستی در مراکز شبانه روزی خدمات دریافت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: یک هزار و 500 نفر تحت پوشش بهزیستی در مراکز شبانه روزی خدمات دریافت می کنند و پرداخت هزینه نگهداری این افراد از طریق یارانه دولتی امکان پذیر نیست.

امید قادری ادامه داد:استان کرمانشاه دارای 32 هزار معلول است که از نظر آمار معلولیت بالاتر از میانگین کشوری است.

وی افزود: در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تعداد سه مرکز پرورشگاهی و شبه خانواده در استان احداث شد و شیرخوارگاه معتضدی نیز تجهیز شد، اما نیاز داریم در مراکز تحت پوشش بهزیستی مانند شیرخوارگاه، خانه سلامت دختران و زنان پزشک داشته باشیم و باید کاری کنیم خدمات پزشکی به جامعه هدف بهزیستی متمرکز باشد.

امیر قنبری مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان نیز اظهار کرد: باید خدمات بهزیستی را اطلاع رسانی کرد و بسیاری از مردم راغب کمک به این نهاد حمایتی هستند.

وی ادامه داد: تشکیل ستاد کمک به ازدواج مددجویان بهزیستی و همچنین مسکن آنها می تواند راهکاری سازنده برای جذب کمک خیرین و مردم باشد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه بر اعتمادسازی برای جذب خیرین تأکید کرد و گفت: هر معلول می تواند یک حامی داشته باشد.

به گفته قنبری، مجمع خیرین سلامت استان در راستای تجهیزات درمانی به بهزیستی پای کار است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار