کرمانشاه؛

مهارت باید در کنار تئوری دانشگاه ها باشد

در زندان ها، پادگان ها، دانشگاه ها و اصناف حتی در روستاها به صورت سیار کارگاه های مهارت افزایی برپا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: ما در زندان ها، پادگان ها، دانشگاه ها و اصناف حتی در روستاها به صورت سیار کارگاه های مهارت افزایی برپا کرده ایم.

داود ناصری امید از رشد ۶ درصدی تحقق تعهدات در ۹ ماهه نخست سالجاری خبر داد و تصریح کرد: تعهدات دولت نزدیک به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ساعت است که خوشبختانه بر اساس گزارشی که از طرف معاونت آموزش سازمان فنی و حرفه ای ۹۵ اعلام شد استان ما توانست در ۹ ماهه اول سالجاری از رشد ۶ درصدی تعهدات برخوردار شود.

وی در ادامه یادآور شد: آمار قبول شدگان در آزمون های آموزشی در ۹ ماهه اول سالجاری از رشد ۵۵ درصدی برخوردار بوده که این خود نشان از فعالیت خوب آموزشگاه ها است.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه همچنین به تعهدات سالیانه بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: در این بخش تعهد ما حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ساعت است که در ۹ ماهه سالجاری نسبت به مشابه سال قبل از یک رشد ۲۲ درصدی برخوردار بودیم و آمار قبول شدگان در آموزشگاه های آزاد حدود ۶۶ درصد است.

ناصری امید، نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی و حساس کردن خانواده ها به آینده فرزندان و بحث مهارت آموزی در کنار مباحث تئوری دانشگاه ها را یکی از اقدامات بسیار مفید مصوبات شورای مهارت آموزی اعلام کرد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار