کرمانشاه؛

راه اندازی سیستم پایش آنلاین

سیستم پایش آنلاین در بخش هوا در شرکت پتروشیمی کرمانشاه، یکی از اقدامات ارزشمند در پیشگیری ازآلودگی هوا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: سیستم پایش آنلاین در بخش هوا در شرکت پتروشیمی کرمانشاه، یکی از اقدامات ارزشمند در پیشگیری ازآلودگی هوا است.

کاظمی درخصوص تعهدات جهانی کشورها به سازمان ملل متحد در راستای کاهش گازهای گلخانه‌ای به میزان پنج درصد، گفت: اقدام شرکت پتروشیمی کرمانشاه در راستای عمل به تعهدات صورت گرفته است وعمل به اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: این اقدام بخش زیادی از گاز دی‌اکسید کربن دودکش واحد آمونیاک استحصال می‌شود و در چرخه تولید اوره جذب می‌شود

.کاظمی به پایش ونظارت‌های مستمرکارشناسان از شرکت پتروشیمی و دیگر واحدهای صنعتی استان براساس قوانین و ضوابط اشاره کرد و گفت: استقرار سیستم پایش برروی خروجی فاضلاب وخروجی دودکش ،کنترل ومهار آلودگی محیط زیست بسیار موثر است.

از دودکش واحد آمونیاک شرکت پتروشیمی کرمانشاه روزانه 136 تن گاز دی‌اکسید‌کربن استحصال می‌شود و برای تولید اوره مصرف می‌شود که با راه‌اندازی فاز دوم این مجموعه ظرفیت واحد اوره پتروشیمی کرمدانشاه پنج درصد افزایش یافته است و در افزایش اشتغال و تولید نیز موثر است.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، سیستم ، آلودگی ، هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.