راه اندازی مرکز طب کار رانندگان در بوکان

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان از راه اندازی مرکز طب کار رانندگان توسط بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛دکتر محمد عباسی گفت: به منظور رفاه حال رانندگان عزیز شهرستانی و منطقه، مرکز طب کار رانندگان توسط بخش خصوصی با اعتبار بیش از 300 میلیون ریال راه اندازی شد.

وی افزود: رانندگان عزیز شهرستان بوکان قبل از این باید برای دریافت کارت سلامت به سایر شهرستانهای همجوار عزیمت می کردند که با راه اندازی این مرکز مشکل این تلاشگران عرصه حمل و نقل رفع شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در مورد اهمیت این مرکز بیان کرد: با توجه به اهمیت نقش رانندگان در پیشگیری از بروز تصادفات و همچنین ماهیت شغل خود که ارتباط مستقیمی با جان انسانها دارد، بایستی از سلامت جسمی و روحی بالاتری برخوردار باشند.

دکتر عباسی اضافه کرد: بر همین اساس انجام معاینات پزشکی و لزوم داشتن کارت صحت و سلامت به عنوان یکی از بندهای اصلی آیین نامه حمل بار و مسافر و آیین نامه اجرای قانون تامین اجتماعی رانندگان به شمار می رود.

وی در مورد خدمات قابل ارائه در این مرکز اظهار داشت: معاینات بالینی و آزمایش های تشخیص طبی (از قبیل کلسترول، قند خون و ...)، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، آزمایش گروه خونی و RH و تست روان سنجی MMPIاز جمله خدمات قابل ارائه در این مرکز برای رانندگان می باشد.

مدیرشبکه بهداشت ودرمان بوکان در خاتمه از زحمات نماینده توانمند، فرماندار و دکتر جلال ضیایی مسئول مرکز طب کار برای اخذ مجوز و راه اندازی این مرکز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.