مشهد؛

برگزاری انتخابات گوشه ای از وظایف استانداران و فرمانداران است

نشست مشترک فرمانداران خراسان رضوی با معاون سیاسی وزیر کشور در مشهد برگزار شد.

برگزاری انتخابات گوشه ای از وظایف استانداران و فرمانداران استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون سیاسی وزیر کشور  در این نشست با بیان اینکه برگزاری انتخابات گوشه ای از وظایف استانداران و فرمانداران است، گفت: کارگزاران نباید به بهانه ی شائبه ی انتخاباتی بودن؛ گزارش عملکرد دولت را ارائه نکنند.
علی اصغر احمدی افزود: عملکرد دولت علی رغم شرایط سخت کشور، بسیار درخشان و قابل دفاع است و ما وظیفه داریم این عملکرد را به اطلاع مردم برسانیم.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت دکتر روحانی برآیند یک خرد جمعی بود که سیاسیون علاقمند به بقاء و حیات کشور نتیجه گرا و عقلایی تصمیم گرفتند  و مردم نیز آن را انتخاب کردند.
احمدی افزود: دولت یازدهم در شرایطی کشور را تحویل گرفت که وارث  حجم قابل توجهی پروژه های نیمه تمام و بدهی بود
وی گفت: در سایر حوزه ها نیز وضعیت مطلوبی نداشتیم به گونه ای که در حوزه ی گندم تنها به میزان مصرف ۲۰ روز ذخیره داشتیم ولی امروز علاوه بر ذخیره ی بالای دو سال به دنبال صادرات آن هستیم.
معاون سیاسی وزیر کشور افزود: در مجامع بین المللی  نیز مقبولیت نداشتیم ولی امروز اجماع جهانی به نفع ایران است.
احمدی گفت: فرمانداران باید زمینه را برای حضور و مشارکت گسترده ی مردم فراهم کنند و در این مسیر از ظرفیت گروه های مرجع، نخبگان، ائمه ی جمعه استفاده کنند.
احمدی به موضوع نهی، نفی، نه در صندوق های رای و برگزاری انتخابات نحیف اشاره کرد و گفت: باید این تعابیر استفاده نشود و مردم حضوری چشم گیر و آگاهانه داشته باشند .
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.