مشهد،

بزودی ستاد انتخابات استان آغاز به کار خواهد کرد

نشست فرمانداران خراسان رضوی با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید جواد حسینی در این نشست یکی از مهمترین وظایف کارگزاران را زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو دانست.
 وی افزود: یکی از وظایف فرمانداران، بیان عملکرد و سیاست های دولت است و به بهانه ی نزدیک شدن به انتخابات و این برداشت که بهره برداری انتخاباتی می شود؛ نباید این مهم تعطیل شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: ستاد انتخابات استان برای دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بزودی  آغاز به کار خواهد کرد و آسیب شناسی انتخابات گذشته باید اولین کار این ستاد های انتخاباتی باشد.
حسینی گفت: فرمانداران و ستاد های انتخاباتی باید قوانین دو انتخابات پیش رو را به صورت دقیق باز خوانی کنند و بر آن اشراف کامل داشته باشند.
وی  با بیان اینکه دولت یازدهم در حوزه ی کارآمدی، برترین و در بخش اطلاع رسانی ضعیف  عمل کرده است، گفت: به منظور اطلاع رسانی فعالیت های صورت گرفته و همچنین  در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در استان  شورای اطلاع رسانی  را شکل خواهیم داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: ١٢ گروه غائبان انتخابات هستند که عمده علت عدم حضور آنان نا آگاهی از اهمیت انتخابات، نارضایتی و بی اعتمادی است.
وی تصریح کرد: به همین منظور و در راستای آگاه سازی، افزایش رضایتمندی و ایجاد اعتماد عمومی، طرح گفتگوی دولت  و مردم، خانه ی احزاب و سمن سرا راه اندازی شده است که بتوان از این طریق، زمینه ی مشارکت گسترده ی مردم را افزایش داد.
حسینی به در پیش رو بودن ایام الله دهه ی مبارک فجر اشاره کرد و افزود: فرمانداران باید از این فرصت برای ارائه ی دستاوردهای دولت استفاده شایسته کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام از دیگر مجال هایی است که باید برای معرفی خدمات و ظرفیت های استان بهره ببریم.
وی در پایان از برگزاری هفته ی فرهنگی شهرستان ها به همین مناسبت خبر داد و خواستار حضور فعال آنان در این خصوص شد.
 شایان ذکر است؛ در این جلسه قامتی فرماندار قوچان به نمایندگی از فرمانداران استان به بیان نکات و دیدگاه های خود و مشکلات پیش روی فرمانداران استان پرداخت.
انتهای پیام//ح.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.