مشهد؛

ضرورت حضوری توام با رعایت اخلاق از سوی نامزدها و مردم

حضور توام با رعایت اخلاق از سوی نامزدها و مردم از جمله ضرورت هایی است که باید برای انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ملاک عمل باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در نشست مشترک اعضای ستاد و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان با یادآوری اهمیت مراقبت، دقت و رصد فضای مجازی برای جلوگیری از تخلفات گفت: رعایت اصل قانون بی طرفی مجریان و ناظران انتخابات نوعی تکلیف است و باید با دقت تمام رعایت شود و از این رو عدم ورود هیات های اجرایی و نظارت له یا علیه نامزدها و مشارکت حداکثری در انتخابات ملاک عمل قرار گیرد.

وی با باتاکید بر اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: باید همه بخش ها ، گروه ها و احزاب سیاسی در حوزه رقابتی شدن فضای انتخابات تلاش کنند .

استاندار خراسان رضوی گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات و راهپیمایی ها موجب تقویت امنیت ایران و تغییر دیدگاه دولتمردان دنیا نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران می شود و از این رو مردم پشتوانه ای قدرتمند برای نظام بوده و هستند.

رشیدیان تاکید کرد: سیاست هایی کلی ابلاغی 18 گانه انتخابات از سوی مقام معظم رهبری مد نظر و عمل مجریان و ناظران قرار گیرد.

سید جواد حسینی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی هم در این جلسه با بیان اینکه تا کنون اقدامات و تمهیدات لازم در ستاد انتخابات و کمیته های مربوطه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته اندیشیده شده است، گفت : برای هماهنگی های لازم برگزاری نشست های متعدد با دست اندرکاران اعم از مجریان و ناظران انتخابات اهمیت دارد و در این راستا اقدام شده است.

افزود: همه مجریان و ناظرات در راستای برگزاری انتخابات باشکوه، قانونمند، شفاف ، سالم ، وحدت آفرین و با تحقق مشارکت حداکثری همه تلاش خود را به کار بسته اند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.