اردبیل؛

کشف 170 فقره سرقت طی 10 روز در استان اردبیل

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: طی 10 روز گذشته بالغ بر 170 فقره سرقت در استان اردبیل کشف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، سردار عبدی که در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان نمین سخن می گفت با اعلام این خبر افزود: طی اجرای عملیات کشف این سرقت ها،17 نفر سارق و 20 نفر مالخر در استان اردبیل بازداشت شده اند.

وی افزود: جرایم مرتبط با سرقت در استان اردبیل نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه از اول دیماه تاکنون بالغ بر 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اردبیل طی عملیات پلیس کشف و ضبط شده است اظهار داشت:طی عملیاتی در جاده سرچم در محدوده شهرستان خلخال صبح دیروز 8 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

سردار عبدی گفت: طی عملیات کشف مواد مخدر در دیماه سالجاری 14 نفر دستگیر و 3 خودرو متوقف شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که در استان جرایم مرتبط با فضای مجازی از جمله هتک هیثیت،نشراکاذیب و انتشار تصاویر خانوادگی افراد در حال افزایش است گفت: نسبت به سال گذشته در 10 ماه سالجاری 90 درصد جرایم فضای مجازی رشد داشته و کشفیات نیز 95 درصد افزایش یافته است.

عبدالعلی پور فرماندار نمین هم در این مراسم با اشاره به اینکه شهرستان نمین از لحاظ پتانسیل های اقتصادی و صنعتی حائز جایگاه و موقعیت ویژه در استان اردبیل است،گفت:حمایت امنیتی و انتظامی از سرمایه گذار در کنار تامین امنیت عمومی باعث سرازیر شدن آنان به سمت نمین می شود.

در ادامه مراسم با حکم فرمانده نیروی انتظامی استان سرهنگ دوم حسن شریفی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان نمین منصوب و از زحمات سرهنگ مجیدی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.