اردبیل؛

فعالیت 24 تیم اجتماع محور پیشگیری از مواد مخدر در نیر

فرماندار شهرستان نیر از فعالیت 24 تیم اجتماع محور پیشگیری از مواد مخدر در شهرستان نیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مهدی احمدی با اشاره به اهمیت پیشگیری ازمواد مخدر از فعالیت های تیم های اجتماع محور در شهرستان خبر داد و گفت: 24 تیم اجتماع محور پیشگیری از مواد مخدر در نیر فعالیت می کنند.

وی در ادامه از چاپ کتاب بلای خانمانسوز توسط انجمن پیشگیری از مواد مخدر شهرستان هم خبر داد و افزود: برای شناسایی افراد از مواد مخدر خانمانسوز و پیشگیری از ابتلا به آن کتاب بلای خانمانسوز درحال چاپ می باشد.

احمدی از اجرای طرح خانه و مدرسه هم خبر داد و گفت: در این طرح خانواده های دانش آموزان با حضور مربیان مجرب در امر مواد مخدر دوره های آموزشی را در 10جلسه آموزش می بینند و پس از طی آموزش خانواده ها مطالب آموزش دیده شده را به خانواده های محله های خود اطلاع رسانی خواهند کرد.

در این جلسه همچنین سرهنگ منیر فرمانده انتظامی شهرستان نیر هم با ارائه گزارشی از عملکرد این نیرو در امر مبارزه با مواد مخدر گفت: طی 10ماه گذشته سال 94 توسط عوامل انتظامی شهرستان 3 کیلو و 146 گرم انواع مواد مخدر از سودجویان این مواد کشف و ضبط شده بود و امسال نیز 7 کیلو و 542 گرمانواع مواد مخدر از سودجیان کشف و ضبط شده که کشفیات امسال نسبت به سال گذشته 100درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.