کرمانشاه؛

وزنه‌برداری کرمانشاه مدعی رقابت‌های جانبازان و معلولان کشور

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: تیم 9 نفره وزنه‌برداری کرمانشاه یکی از مدعیان بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی جانبازان و معلولان کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عزت‌اله پرنیان گفت : تیم 9 نفره وزنه‌برداری کرمانشاه در بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی جانبازان و معلولان کشور حضور دارند.


وی با بیان اینکه تهران میزبان مسابقات وزنه‌برداری جانبازان و معلولان قهرمانی کشور است، ادامه داد: در این دوره از رقابت‌های برترین‌های کشور از 6 بهمن‌ماه سال‌جاری به مدت 2 روز روی تخته باهم رقابت می‌کنند.

به گفته رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه، شناسایی ورزشکاران جدید و استعدادهای جوان و همچنین سنجش سطح توانمندی وزنه‌برداران سراسر کشور هدف عمده از برگزاری بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی جانبازان و معلولان کشور است.

وی رقابت‌های قهرمانی کشور را فرصت خوبی برای شناسایی توانمندی وزنه‌برداران برای حضور در تیم ملی دانست و گفت: مسابقات جهانی مکزیک و بازی‌های پارالمپیک 2020 مهمترین رویدادهای پیش‌روی ورزشکاران این رشته است.

به گفته این مسؤول، در این دوره از پیکارها علی‌رضا ایزدی در وزن 49 کیلوگرم، فردین نوری در وزن 65 کیلوگرم در رده سنی جوانان از استان کرمانشاه برروی تخته می‌روند.

پرنیان تصریح کرد: مسلم امیری در وزن 49 کیلوگرم، سلام خاصه‌پور در وزن 54 کیلوگرم، صمد عباسی و ایوب کبودی در وزن 65 کیلوگرم، محسن بهزادیان در وزن 72 کیلوگرم، شهرام رضایی در وزن 70 کیلوگرم و مهدی حسینی در وزن مثبت 107 کیلوگرم از دیگر مدعیان شرکت کننده استان کرمانشاه در این دوره از رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار