کرمانشاه؛

کسب هزار و 470 مدال رنگارنگ در مسابقه های مختلف

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت:در سه سال اخیر جایگاه ورزش استان از 6 استان آخر به پنج استان برتر ورزش کشور ارتقاء بخشید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجتبی جوهری گفت: در استان کرمانشاه ورزشکاران خوبی حضور دارند که در رده های مختلف سنی و در هر دو بخش آقایان و بانوان افتخارات زیادی برای جامعه ورزشی استان کسب کردند.

جوهری ادامه داد: تلاش ورزشکاران استان در سال گذشته منجر به کسب هزار و 470 مدال رنگارنگ در مسابقات مختلف جهانی، بین المللی، آسیایی، ملی و منطقه ای بود.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین با اشاره به اعزام 2 ورزشکار از کرمانشاه به نام های 'کیانوش رستمی' و 'ندا شهسواری' به رقابت های المپیک 2016 ریو گفت: در این مسابقه ها رستمی یکی از مدال های طلای کاروان ورزشی ایران را کسب کرد و شهسواری نیز تنها بانوی ورزشکار رشته پینگ پنگ ایران در معتبرترین رویداد ورزشی دنیا بود.

وی گفت: همچنین در رقابت های پارالمپیک نیز هشت ورزشکار کرمانشاهی حاضر بودند که 'محمد خالوندی' در پرتاب نیزه ضمن شکستن رکورد جهان مدال طلا کسب کرد و 'جاسم بخشی'، 'بهنام سهرابی'، 'مسلم اکبری' و 'مسلم خزایی' نیز در فوتبال هفت نفره به مدال نقره دست پیدا کردند.

جوهری افزود: در رشته پرتاب وزنه پارالمپیک نیز 'مهران نکویی مجد' تنها با یک سانتی متر اختلاف نسبت به نفر سوم از کسب مدال بازماند.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، کسب ، مدال ، رنگارنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.