بیرجند؛

اعضای ستاد انتخابات مرکز خراسان جنوبی منصوب شدند

اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیرجند منصوب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛اولین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز گذشته به ریاست فرماندار و با حضور اعضا و رؤسای مختلف کمیته های ستاد انتخابات شهرستان با هدف تشریح وظایف هریک از کمیته ها در فرمانداری برگزار شد.

ناصری فرماندار بیرجند در ابتدای جلسه ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی و آرزوی علو درجات برای آن مرحوم، از اهتمام ویژه و تلاش کارکنان فرمانداری در انجام وظایف محوله تقدیر کرد.

وی از انتصاب اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان بیرجند خبر داد و گفت : پس از صدور ابلاغ اعضای ستاد انتخابات کشور و نیز ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی، اعضا و مسئولین کمیته های ستاد انتخابات بیرجند نیز مشخص و منصوب شدند.

ناصری افزود : باید در فرصت باقیمانده تا زمان انتخابات، با برنامه ریزی اصولی و برنامه زمانبندی مشخص و استفاده از توان فکری و اجرایی اعضای ستاد و نیز ظرفیت کلیه ادارات شهرستان، مقدمات برگزاری انتخابات سالم و قانونی را به نحو احسن فراهم کنیم.

فرماندار بیرجند گفت : انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و اعضای ستاد انتخابات شهرستان موظف هستند همه مأموریت ها و وظایف خود اعم از پشتیبانی، امور حقوقی،امنیتی، فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی را، با محوریت قانون در کل فرایند انتخابات به نحو مطلوب انجام دهند.

وی با بیان اینکه اجرای قانون و صیانت از آرای مردم هم برای اداره امور کشور و هم از نظر سیاسی و اجتماعی از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود : در تمامی تصمیم گیری ها و فرایندهای انتخابات، تنها ملاک و معیار، رعایت قانون خواهد بود و باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم بکار ببریم.

گفتنی است در این جلسه اعضای ستاد و مسئولان کمیته ها به بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود در راستای برگزاری انتخابات باشکوه و قانونمند پرداختند. انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در بیست و نهم اردیبهشت ماه ۹۶ در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار