شکست صدرنشین جدول در خارج از خانه / برتری شهرداری کاشان برابر شاگردان کسایی پور

هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال با برتری نفت آبادان برابر پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

شکست صدرنشین جدول/ویرایش////به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان: هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد و تیم های شهرداری کاشان، نفت آبادان، شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد موفق شدند برابر حریفان خود به برتری برسند.


شهرداری اراک-شهرداری کاشان

تیم شهرداری اراک اکنون به دلیل پرداخت نکردن مطالبات بازیکنانش وضعیت نا به سامانی دارد.به همین علت بازی امروز با 45 دقیقه تاخیر آغاز شد.تیم شهرداری اراک که میزبان شاگردان صالحی بود در نیمه نخست با نتیجه 66 بر 24 بازی را واگذار کرد. نیمه دوم  همانند نیمه نخست مسابقه با تاخیر آغاز شد. در این نیمه شهرداری اراک نبض بازی را در دست گرفت و اختلاف این دیدار را به حداقل رساند اما در پایان تیم شهرداری کاشان موفق شد 98 بر 79 به برتری برسد.

دیدار بین این دو تیم یکی از پرحاشیه ترین دیدارهای امروز بود.اوایل کوارتر چهارم تماشاگردان حاضر در سالن به داوران توهین و فحاشی می کردند به همین علت داوران و ناظران بازی، مسابقه را متوقف کردند و خواستار خارج شدن هواداران از سالن شدند. اما کم کم با ریش سفیدی مسئولان این قضیه ختم به خیر شد.

شهرداری تبریز-دانشگاه آزاد

تیم شهرداری تبریز که از نظر امتیاز بندی هم تراز تیم دانشگاه آزاد بود در خانه خود به مصاف شاگردان کوهیان رفت و 63 بر 62 مغلوب مهمان خودش شد.

پالایش نفت آبادان-پتروشیمی بندرامام

رقابت دو تیم جنوبی از مهمترین دیدارهای امروز به شمار می رفت.تیم صدرنشین جدول مهمان نفت آبادان بود و در نیمه نخست 42 بر 27 مغلوب حریف خود شد. در نیمه دوم هم شاگردان سامری همانند نیمه نخست برنده میدان بودند و موفق شدند 78 بر65 پتروشیمی بندرامام را شکست دهند. تیم پتروشیمی بندرامام برای دومین بار بازی را برابر این تیم واگذار کرد.

شهرداری گرگان-لوله آ.اس شیراز

تیم شهرداری گرگان عصر امروز میزبان قعرنشین جدول بود و در نیمه نخست این مسابقه توانست  34 بر 27 بر تیم لوله آ.اس شیراز غلبه کند.نیمه دوم هم 84 بر 60 با برتری شهرداری گرگان به پایان رسید و نخستین پیروزی خانگی آن ها در این فصل رقم خورد.تیم لوله آ.اس شیراز همچنان بدون برد در قعر جدول قرار دارد.


لازم به ذکر است تیم شیمیدر تهران عصر امروز ساعت 18 در تالار آزادی به مصاف نیروی زمینی رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار