هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال؛

شهرداری گرگان در غیاب سرمربی به میدان رفت/ شکست اراکی ها در تهران

هفته هفتم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با 4 دیدار پیگیری و تیم شهرداری گرگان در غیاب سرمربی خود به مصاف صدرنشین جدول رفت و در نهایت شکست خورد.

شهرداری گرگان در غیاب سرمربی به میدان رفت/شکست شهرداری اراک در تهران ویرایش//به گزارش خیرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان: هفته هفتم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد و  با برتری تیم های پتروشیمی بندرامام، شیمیدر تهران، نفت آبادان و دانشگاه آزاد برابر حریفانشان به پایان رسید.

شهرداری اراک-دانشگاه آزاد

تیم شهرداری اراک که وضعیت نا به سامانی  در لیگ این فصل دارد، عصر امروز در تهران به مصاف دانشگاه آزاد رفت و در نیمه نخست این دیدار با نتیجه 36 بر 34 مغلوب میزبان خود شد.در نیمه دوم هم تیم دانشگاه آزاد از نبود بازیکنان خارجی و وضعیت آشفته شهرداری اراک استفاده کرد و موفق شد 82 بر 62 بر این تیم غلبه کند.به این ترتیب شاگردان کسایی پور  چهارمین شکست پیاپی خود را در این فصل تجربه کردند. همچنین دو بازیکن خارجی تیم شهرداری اراک به علت دریافت نکردن مطالباتشان در دیدار امروز حاضر نشدند.

شیمیدر تهران-لوله آ.اس شیراز

تیم شیمیدر تهران عصر امروز مهمان قعرنشین جدول بود و در کوارتر نخست این دیدار با نتیجه 24 بر 17 مغلوب لوله آ.اس شیراز شد اما در پایان نیمه اول موفق شد 39 بر 31 میزبان خود را در هم کوبد. در نیمه دوم هم شیمیدر تهران با اختلاف 7 امتیاز (76 بر 69) برابر تیم لوله آ.اس شیراز به برتری رسید . تیم لوله آ.اس شیراز همچنان بدون هیچ بردی در قعر جدول قرار دارد.

پتروشیمی بندرامام-شهرداری گرگان

تیم شهرداری گرگان که همچنان در حواشی به سرمی برد عصر امروز در غیاب محمد مهدی ایزد پناه سرمربی تیم به مصاف صدرنشین جدول در بندرماهشهر رفت و در نیمه نخست این دیدار  47 بر 29 مغلوب پتروشیمی بندرامام شد.در نیمه دوم نیز تیم پتروشیمی بندرامام موفق شد 84 بر 55 از سد مهمان خود بگذرد و در صدر جدول باقی بماند.

شهرداری کاشان-نفت آبادان

تیم نفت آبادان عصر امروز مهمان شهرداری کاشان بود و در نیمه نخست این دیدار 48 بر 44 بر میزبان خود غلبه کرد. نیمه دوم در کوارتر سوم  رقابت پایاپای پیگیری شد اما در کوارتر چهارم شاگردان سامری نبض بازی را در دست گرفتند و موفق شدند 91 بر 82 شهرداری کاشان را در هم کوبند.


گفتی است دو تیم نیروی زمینی و شهرداری تبریز ساعت 17:30 در تالار آزادی به مصاف هم رفتند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار