آشفتگی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تا چه زمانی ادامه دارد؟

تیم بسکتبال شهرداری گرگان از شروع لیگ تنها دو برد را کسب کرده است و در حال حاضر وضعیت آشفته ای دارد.

آشفتگی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تا جه زمانی ادامه دارد؟///ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال هم با صدرنشینی پتروشیمی بندرامام و قعرنشینی لوله آ.اس شیراز و شهرداری گرگان به پایان رسید.تیم شهرداری گرگان که از هواداران خوبی نسبت به سایر تیم ها برخوردار است تنها دو برد را برابر شهرداری کاشان و لوله آ.اس شیراز را از آن خود کرده است.

محمد مهدی ایزدپناه سرمربی تیم شهرداری گرگان معتقد است کمبود بودجه باعث شده تا نتواند عملکرد خوبی در لیگ امسال داشته باشد.تیم شهرداری گرگان پس از گذراندن 6 دیدار موفق به جذب دو بازیکن خارجی شد اما آنها نتوانستند کمک حال این تیم باشند و یکی از این بازیکن به نام مارشال حاشیه های تیم شهرداری گرگان را دو چندان کرده است.

هواداران تیم شهرداری گرگان که تعصب خاصی بر روی تیم خود دارند به دلیل باخت های متعدد خواستار برکناری ایزدپناه شدند اما این سرمربی تصورش این است که کسانی که همچین درخواستی دارند هوادار واقعی نیستند و نباید به آنها توجهی کرد.

اما این آشفتگی به کل تیم سرایت کرده است و سبب شده بازیکنان هم با یکدیگر درگیر شوند.عصر دیروز تیم شهرداری گرگان میزبان نفت آبادان بود و با نتیجه 84 بر 49 بازی را واگذار کرد.در اواسط این دیدار مارشال و سعید صالحی باهم درگیر می شوند که در نهایت با دخالت بقیه بازیکنان این درگیری به پایان می رسد.

اسداله کبیر عضو کمیسیون ورزشی شورای شهر گرگان در خصوص وضعیت پیش آمده به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:بودجه هر ساله شورا برای این رشته ورزشی 1 میلیارد بوده است.اما اگر وضعیت تیم طوری باشد که به بودجه بیشتری نیاز داشته باشد طبق تصمیم گیری های شورای شهر بودجه اضافه می شود.همانند سال گذشته که 2 میلیارد و 300 میلیون تومان در اختیار تیم شهرداری گرگان گذاشته شد.

وی ادامه داد:ما بودجه را در اختیار تیم قرار می دهیم اما انتخاب بازیکنان مخصوصا بازیکنان خارجی بر عهده سرمربی است و برد و باخت تیم به شهرداری مربوط نمی شود زیراکه ما تنها بودجه را تصویب کرده و در اختیار تیم قرار می دهیم.

کبیر عنوان کرد:هواداران تعصب خاصی به تیمشان دارند زیرا که رشته بسکتبال،ورزش ملی این شهر به حساب می آید.باید کاری کنیم تا دل هواداران را به دست آوریم.

 عضو کمیسیون ورزشی شورای شهر گرگان در پایان خاطرنشان کرد:به نظرم بازیکنان در حال حاضر نیاز دارند تا تشویق شوند و از لحاظ روحی و روانی و همچنین امکانات رفاهی تامین شوند تا بتوانند بازی خوبی را برابر حریفان خود ارائه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار