سرمربی شهرداری کاشان:حواشی باعث باخت شهرداری اراک شد

مجید صالحی گقت:اگر تیم بسکتبال شهرداری اراک درگیر حواشی نمی شد به طور حتم برابر تیم ما به برتری می رسید و پیروز میدان بود.

سرمربی شهرداری کاشان:اگر حواشی وجود نداشت تیم شهرداری اراک پیروز میدان بود ///ویرایش//به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تورر باشگاه خبرنگاران جوان:در هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال دو تیم شهرداری کاشان و شهرداری اراک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهرداری اراک 98 بر 79 مغلوب مهمان خود شد.

این رقابت یکی از پرحاشیه ترین دیدارهای این فصل بود.در شروع بازی،بازیکنان تیم شهرداری اراک به علت نگرفتن مطالبات در میدان حاضر نشدند به همین علت این دیدار با 45 دقیقه تاخیر آغاز شد.در نیمه دوم بازیکنان اصلی شهرداری اراک همچون حامد آفاق و اصغر کاردوست وارد زمین شدند و توانستند برای تیم خود به خوبی امتیاز آوری کنند.

در اوایل کوارتر چهارم هوادران که از شرایط بازی ناراضی بودند به داوران این دیدار توهین و فحاشی کردند که در نهایت داوران و  ناظران، بازی را متوقف کردند و خواستار خارج شدن هواداران از سالن شدند.

تیم شهرداری اراک لیگ را به خوبی آغاز کرد و با عملکرد مناسب توانست جایگاه خوبی در جدول پیدا کند. اما در چند دیدار  اخیر به علت مشکلات مالی بازی های خود را واگذار کرده و از رده دوم به جایگاه پنجم جدول سقوط کرده است.

مجید صالحی سرمربی شهرداری کاشان درباره این دیدار به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:بازی با تیم شهرداری اراک یکی از پرحاشیه ترین دیدارهای این فصل بود و این رقابت به علت این حواشی از کیفیت مناسبی برخوردار نبود.اما ما بازی خودمان را انجام دادیم و نتیجه کاملا گویاست. کوارتر نخست را به خوبی آغاز نکردیم زیرا این حواشی در بازی ما هم تاثیر گذاشت اما رفته رفته بازی را در دست گرفتیم و موفق شدیم با اختلاف زیاد نیمه نخست را از آن خود کنیم.

 وی افزود:اگر بازیکنان اصلی تیم شهرداری اراک از نیمه نخست در میدان بودند شاید آنها برنده می شدند البته به این معنی نیست که ما بد بازی کردیم.اما  به دلیل داشتن مهره های مهم در ترکیب تیم شهرداری اراک شانس آنها برای برد بیشتر از ما بود.


صالحی ادامه داد:اکثر تیم ها مشکلات مالی دارند ما هم با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم و گاهی اوقات برای هزینه های سفر دچار مشکل می شویم.اما شهرداری کاشان همیشه نشان داده که خوش حساب است بنابراین بازیکنان معترض نمی شوند.

سرمربی شهرداری کاشان درباره فحاشی هواداران اراکی به داوران و بازیکنان اراک این دیدار عنوان کرد:یک بازیکن تمام کار و زندگی اش بسکتبال است و از این طریق زندگی خود را می گذراند بنابراین اگر به علت نگرفتن دستمزد اعتراضی می کند باید به وی حق داد. اما متاسفانه هواداران این موضوع را درک نمی کنند. البته هر تیمی به اندازه تیم های شهرداری گرگان و همچنین اراک از تماشاچی برخوردار نیست و وجودشان در سالن برای یک تیم نعمت است.

صالحی در پایان درباره مشکلات تیم خودش گفت:متاسفانه تیم شهرداری کاشان مشکل سالن دارد.سالن تمرین برای صبح و بعد از ظهر برای ما متفاوت است و جالب است که جای دیگر هم مسابقه می دهیم. به علت کف پوش نامناسب در سالن شاگردانم خیلی زود خسته می شوند. به همین دلیل است که آمار برد ما در خارج از خانه بیشتر است.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.