با حکم رئيس جمهور؛

رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی کشور شد

فرج الله رجبی ،با حکم رئیس جمهور به سمت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور منصوب و جای ترکان را گرفت.

رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی کشور شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان یک‌ماه پس از معرفی افراد پیشنهادی از سوی وزیر راه وشهرسازی به ریاست جمهوری برای تصدی ریاست سازمان نظام مهندسی کشور، روز گذشته در مراسمی رئیس جدید سازمان نظام مهندسی کشور معرفی شد.

فرج‌الله رجبی و شهرام کوسه‌غراوی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همراه  عباس وثیق‌نیا  عضو شورای نظام مهندسی ساختمان از جمله افرادی بودند که در نشست اعضای دوره ششم و هفتم نظام مهندسی که باحضور وزیر راه و شهرسازی، معاون مسکن و ساختمان وزیر و طی نامه‌ای بعنوان گزینه های پیشنهادی تصدی ریاست نظام مهندسی کشور به رئیس جمهور اعلام شدند که دیروز فرج الله رجبی بعنوان رئیس جدید سازمان نظام مهندسی کشور برای یک دوره سه ساله جای اکبرترکان را گرفت.

در متن حکم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که به امضای رئیس جمهوری رسیده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس فرج الله رجبی

در اجرای ماده (۲۲) قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب ۱۳۷۴.۱۲.۲۲ مجلس شورای اسلامی و ماده (۱۱۵) آیین نامه اجرایی آن قانون مصوب ۱۳۷۵.۱۱.۱۷ هیأت وزیران، با عنایت به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی و بنا به پیشنهاد وزیر محترم راه و شهرسازی، به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان «رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان» منصوب می شوید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار