در ادامه مواضع غربی‌ها علیه مسلمانان صورت می‌گیرد؛

درخواست رئیس یک حزب اتریشی بمنظور ممنوعیت استفاده از نمادهای اسلامی

رئیس یک حزب اتریشی در اظهاراتی گستاخانه ضمن «تهدید» توصیف کردن دین مبین اسلام، خواستار اعمال ممنوعیت کامل برای استفاده از نمادهای اسلامی شد.

درخواست رئیس یک حزب اتریشی بمنظور ممنوعیت استفاده از نمادهای اسلامیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ واشنگتن پست نوشت: هاینتس-کریستیان اشتراخه، رئیس حزب راست گرای «آزادی» اتریش، روز شنبه خواستار اعمال ممنوعیت کامل برای استفاده از نمادهای اسلامی شد. 

این روزنامه آمریکایی در پایگاه اینترنتی خود افزود: اشتراخه در سخنانی که در سالزبورگ بیان کرد خواستار اعمال ممنوعیت کامل استفاده از نمادهای اسلامی شد، دقیقا همانند آنچه درباره نمادهای نازی اعمال می‌شود. 

وی در اظهاراتی گستاخانه، اسلام را «تهدیدی وجودی» برای اروپا توصیف کرد و هشدار داد اگر به سیاست اسلامی کردن اروپا پایان داده نشود، سرنوشتی غیرمنتظره پیش روی مردم اتریش و اروپاییان خواهد بود.  

حزب آزادی اتریش به شدت ضد مهاجرت است و اشتراخه روز شنبه تاکید کرد که مهاجرت به این کشور باید تا حد امکان کاهش یابد. از تابستان 2015 تاکنون، اتریش 130 هزار درخواست پناهندگی دریافت کرده است که بیشتر متقاضیان از کشورهای افغانستان، سوریه و عراق بوده اند.  

واشنگتن پست نوشت: حدود 600 هزار مسلمان ساکن اتریش با موج فزاینده‌ای از اهانت‌ها مواجه هستند و مسلمانان جوان به سختی در جامعه پذیرفته می شوند. نتایج تحقیقی که اخیرا انجام شده است نشان می دهد، بسیاری از جوانان مسلمان ساکن وین احساس نمی‌کنند اتریشی هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار