شهردار آبدان:

گلزار شهدا، بهترین مکان برای انجام فعالیت‌های فرهنگی

شهردار آبدان گفت: برای انتقال راه و هدف شهدا به نسل جدید، گلزار شهدا می‌تواند بهترین مکان برای انجام فعالیت‌های فرهنگی باشد.

گلزار شهدا، بهترین مکان برای انجام فعالیت‌های فرهنگی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زهیر حاجیان اظهار داشت: انتقال راه شهدا به نسل جدید می‌تواند کشور را به سمت توسعه بیشتر ببرد، چرا که آنها برای کشور و اعتقاداتشان از جان خود گذشتند و جوانان امروز می‌توانند در صحنه‌های دیگر و با اراده قوی موجب پیروزی‌های متعدد کشور در عرصه‌های مختلف شوند.

وی افزود: در همین راستا شهرداری شهر آبدان در مکان دفن شهدای گمنام عملیات ساخت المان ویژه آغاز کرده تا علاوه بر ادای دین به شهدای گمنام، به قطب فرهنگی این شهر نیز تبدیل شود.

شهردار آبدان با بیان اینکه طی سال‌های گذشته آبدان برای نخستین‌بار میزبان شهدای گمنام بود، گفت: از زمان تدفین عملیات ساخت این المان آغاز شده است و اکنون مراحل پایانی آن را طی می کند.

حاجیان بیان کرد: هزینه ساخت این المان 350 میلیون تومان و از محل بودجه داخلی و استانی شهرداری تامین شده است.

حاجیان ارزش نهادن به خون پاک شهدا و ادای دین نسبت به آن‌ها را از مهمترین اهداف ساخت المان برای این دو شهید گمنام برشمرد و تاکید ‌کرد: شهدا گنجینه معنوی ملت ایران هستند و یاد و خاطره آنها نباید به هیچ وجه به فراموشی سپرده شود.

وی ارج نهادن به ارزش‌های شهدا و جانبازان را در یک جامعه دینی از ضروریات عنوان کرده و افزود: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه همواره از اهداف مهم شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده ‌است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.