شهردار آبدان:

پیروزی انقلاب اسلامی حیات جدیدی به اسلام بخشید

شهردار آبدان با بیان اینکه زیر بنای انقلاب اسلامی حفظ اسلام و توسعه قوانین الهی در جامعه بود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از امدادهای غیبی پروردگار بود.

پیروزی انقلاب اسلامی حیات جدیدی به اسلام بخشید
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زهیر حاجیان اظهار داشت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی حیات جدیدی به اسلام بخشید واسلام جان تازه ای یافت.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران قبل از پیروزی  انقلاب اسلامی به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و با اتحاد و انسجام اسلامی در برابر ظلم و ستم به پا خواستند تصریح کرد: برپایی قیام‌ها و پیروزی ملت ایران در کودتاهای مختلف و در زمان رژیم ستم شاهی زمینه‌ها را برای پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کرد.

حاجیان ادامه داد: رژیم طاغوت با آن همه اراده و حمایت‌های کشورهای غرب وشرق، بالاخره با اراده و غیرت اسلامی مردم ایران و یکپارچگی مردم فهیم ایران سرنگون شد.

شهردار آبدان تصریح کرد: هدف بنیانگذار انقلاب اسلامی از تشکیل حکومت اسلامی نجات همه مستضعفان عالم بود و زیر بنای انقلاب اسلامی و حرکت مقدس حضرت امام ره حفظ اسلام و توسعه قوانین الهی در جامعه بوده است.

حاجیان یاد و نام شهدای آتش‌نشان را گرامی داشت و افزود: کسی که جان خود را برای نجات دیگران به خطر می اندازد و خود را به آب وآتش می اندازد تا از جان ومال مردم صیانت کند در حقیقت یک فرشته نجات است و باید قدردان این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.