آبدان:

افتتاح 5 پروژه عمرانی

پنج پروژه عمرانی در بخش آبدان با حضور مسئولان افتتاح شد.

افتتاح 5 پروژه عمرانی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آیینی با حضور مسئولان، به مناسبت دهه فجر، 5 پروژه عمرانی در بخش آبدان شهرستان دیر افتتاح شد.

نگاه دولت در خدمت رسانی به مردم عدالت محور است

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه نگاه دولت در خدمت رسانی به مردم عدالت محور است، اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش شده تا به بهترین شکل ممکن به مردم این شهرستان خدمت‌گزاری شود و دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مشکلات مردم را حل کند.

حمزه اعتماد خواستار حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و افزود: دهه فجر بهترین زمان برای انتقال اهداف و آرمان‌های انقلاب به جوانان است و باید تلاش شود که جوانان در این برهه زمانی با مجاهدت و دوران انقلاب آشنا شوند.

در شهرستان دیر 9 خانه عالم وجود دارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر نیز با اشاره به اینکه در این شهرستان 9 خانه عالم وجود دارد گفت: از این تعداد هفت خانه عالم در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده است و خانه عالم شهر آبدان با زیر بنای ۱۲۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم سعیدی ادامه داد: در شهرستان دیر ۲۴ موسسه قرآنی وجود دارد که این موسسات قرآنی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

اقدامات خوبی در بحث آموزش کمک‌های اولیه صورت گرفته است

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر نیز در آیین افتتاح دفتر نمایندگی هلال‌احمر در شهر آبدان گفت: خانه هلال یکی از رویکردهای مهم جمعیت هلال‌احمر در کشور و در سطح شهر و روستا است.

مهدی نظامیان با اشاره به اینکه در سطح شهرستان دیر اقدامات خوبی در بحث آموزش کمک‌های اولیه انجام گرفته است ادامه داد: در این خانه هلال جوانان و نوجوانان با آموزش‌های امداد و نجات و کمک‌های اولیه آشنا می‌شوند.

خیابان ولی‌عصر، پروژه‌ی مهم شهرداری است

شهردار آبدان نیز در حاشیه افتتاح پروژه خیابان ولی عصر با اشاره به اهمیت این پروژه اظهار داشت: پروژه خیابان ولی عصر عج یکی از پروژه‌های مهم شهرداری آبدان است و این خیابان یکی از خیابان‌هایی بود که تردد فقط با موتور سیکلت امکان پذیر بود و مردم این خیابان مشکلات فراوانی داشتند.

زهیر حاجیان با بیان اینکه اعتبارات این پروژه از منابع داخلی شهرداری تامین شده است، افزود: کل اعتبارات این خیابان بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان است که از منابع داخلی شهرداری تامین شده و این خیابان دارای چهار خیابان فرعی و یک خیابان اصلی به طول ۶۰۰ متر و ۸ متر عرض است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.