بهره برداری از ۲ پروژه شاخص عمران شهری در آب‌پخش

دو پروژه شاخص عمران شهری در آب‌پخش با حضور مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شوراهای استانداری بوشهر و مسوولان آب‌پخش، در این شهر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۲ پروژه شاخص عمران شهری در آب‌پخشبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد ستوده، مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شوراهای استانداری بوشهر ظهر پنجشنبه در این آئین اظهار داشت: تلاش‌های ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های در نقاط مختلف استان صورت گرفته است و طرح‌های خوبی را در دست اجرا داریم. در این راستا پروژه‌های مهمی در شهرها و روستاهای استان تعریف شده است و شاهد افتتاح برخی از این طرح‌ها در دهه مبارک فجر امسال هستیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به توسعه متوازن زیرساخت‌ها، بیان کرد: پروژه‌ها بر اساس شاخص‌ها در نقاط مختلف استان توزیع شده است و این موضوع باعث دستیابی به عدالت و توسعه متوازن می‌شود.

شهردار آب‌پخش نیز در این آئین اظهار داشت: امسال به مناسبت دهه مبارک فجر شش پروژه عمران شهری با اعتبار ۶۲.۵ میلیارد ریال در آب‌پخش افتتاح شد که امروز شاهد افتتاح دو پروژه شاخص عمران شهری یعنی پارک محله‌ای بهرام‌آباد و گذر ۱۸ متری هستیم.

حسین عباسی خاطرنشان کرد: گذر ۱۸ متری به طول یک کیلومتر با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و تکمیل پاک محله‌ای بهرام‌آباد به مساحت پنج هزار مترمربع و با اعتبار پنج میلیارد ریال اجرا شده است. از دیگر پروژه‌های افتتاحی دهه فجر در آب‌پخش می‌توان به پروژه روشنایی بلوار غدیر با اعتبار دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و تکمیل خیابان شهید روا و آسفالت کوچه‌های هم‌جوار با اعتبار ۹ میلیارد ریال اشاره کرد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.