آیت الله حسینی بوشهری؛

قداست هدف عامل ماندگاری نام شهدا

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: رمز ماندگاری نام و یاد شهدا تعالی و قداست هدف آنهاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت اله سید هاشم حسینی بوشهری در یادواره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر که در دانشکده افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) تهران برگزار شد، افزود: حرکت شهدا همیشه مقدس بوده است و با گذشت زمان یاد و نام آنها از بین نخواهد رفت بلکه هر روز نامشان درخشان‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: شهدایی مانند رئیسعلی دلورای، گنجی و ابراهیمی در شرایط خفقان یک تنه فریاد می‌کشند و با دشمن مقابله می کنند. در دوران دفاع مقدس نیز شهدا در مقابل دشمن ایستادند تا از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری اخلاص، مسوولیت پذیری، آگاهی به زمان، بصیرت و مقاومت را از ویژگی های شهدا بیان کرد و گفت: پیام شهیدان این است که هیچگاه در مقابل دشمن سر تعظیم فرود نیاورید و تمام قوای خود را در راه اسلام و انقلاب در طبق اخلاص بگذارید که خداوند به کسانی که در این راه گام بردارند، وعده پیروزی داده است. 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر هم در این یادواره با اشاره به سابقه 200 ساله مبارزات مردم این استان در برابر استعمار و استکبار گفت: جوانان برومند و دلیر این استان در دوران‌های مختلف دبر برابر دشمن ایستاده‌ و حماسه آفریده‌اند. 

سردار فتح اله جمیری با بیان این‌که در هشت سال دفاع مقدس، بیش از 40 هزار رزمنده از استان بوشهر به جبهه‌ها اعزام شدند، افزود: استان بوشهر با توجه به جمعیت خود در این زمینه رتبه اول را کشور داشت. 

در یادواره سرداران و دوهزار شهید دلاور استان بوشهر که به منظور گرامیداشت دو قرن پیشگامی در مبارزه و مقاومت انقلاب برگزار شد، از خانواده های شهیدان شاخص استان، رئیسعلی دلواری، نادر مهدوی، محمداحمدی جوان، علیرضا ماهینی، غلامرضا کشتکار، صادق گنجی و حجت الاسلام ابراهیمی تجلیل شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.