کلاهبردار اينترنتی در دام پلیس

پليس فتای بابل کلاهبرداراينترنتی 710ميليون ريالی را دستگیر کرد.

سرهنگ سيد محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری از دستگيری کلاهبردار حرفه ای که با درج آگاهی های تبليغاتی در برخی کانال های تلگرامی و سايت های تبليغاتی از يکی از شهروندان 710 ميليون ريال کلاهبرداری کرد خبر داد .

وی گفت: درپی مراجعه فردی به مراجع قضائی و انتظامی مبنی بر اينکه فردی ناشناس با درج آگهی های تبليغاتی در برخی سايت های تبليغاتی و يکی از کانال های تلگرامی از وی کلاهبرداری کرد ، موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتای اين شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه موفق شدند متهم به نام م – ت اهل و ساکن تهران را که با تشکيل سايت و کانالی تلگرامی اقدام به معرفی شرکتی جعلی در فضای مجازی به نام خود کرده بود شناسايی کنند .

سرهنگ جعفری گفت: متهم با تشکيل کانالی تلگرامی و سايتی تحت عنوان فروش آهن آلات و تجهيزات ساختمانی و بتنی و با تبليغ اين شرکت جعلی در برخی از سايت های تبليغاتی ، با کسب اعتماد افراد اقدام به ثبت سفارش و ارسال پيش فاکتور برای آنان می کرد .

وی افزود: متهم که با اين شگرد با دريافت وجه از طريق شماره حسابی جعلی از مالباخته 710 ميليون ريال کلاهبرداری کرده بود با هماهنگی مرجع قضائی،در اقدامی عملياتی و غافلگيرانه دستگير شد .

فرمانده انتظامی بابل گفت: متهم ضمن اعتراف به کلاهبرداری از مالباخته ، پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار