اردبیل؛

پرداخت 570 میلیارد ریال مطالبه پیمانکاران راه آهن اردبیل

استاندار اردبیل از پرداخت تمامی 570 میلیارد ریال مطالبه پیمانکاران طرح راه اهن اردبیل - میانه در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،مجید خدابخش افزود: وعده پرداخت مطالبه پیمانکاران راه آهن اردبیل در سفر ماه گذشته دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری به استان اردبیل داده شده بود که این وعده امروز عملی شد.

وی بیان کرد: مدیریت عالی استان به جد در پی عملیاتی کرده طرح راه آهن اردبیل است و با همراهی نمایندگان استان در این راستا تلاش می کند.

نوبخت در جریان سفر آذرماه خود با بیان اینکه طرح راه آهن اردبیل - میانه جز طرح های اولویت دار دولت می باشد، گفته بود: 100 درصد اعتبارسال 95 این طرح تخصیص و پرداخت شده و در سال آینده نیز اعتبار آن تا چهار برابر(حدود یک هزار میلیارد ریال) افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اجرای طرح راه آهن اردبیل - میانه به 10 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد اظهار کرده بود : این طرح از طریق فاینانس داخلی ، خارجی و اسناد خزانه قابل اجرا می باشد و دولت برای عملیاتی شدن آن از هرطریقی حمایت می کند.

نوبخت تاکید کرده بود که از هر طریقی که این طرح عملیاتی شود دولت اعتبار منظور شده در بودجه سال 96 برای طرح راه آهن اردبیل - میانه را پرداخت خواهد کرد.

طرح راه آهن اردبیل - میانه به طول 175 کیلومتر از سال 1383 آغاز شده و به گفته مسوولان هم اکنون 44 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، 60 درصد از زیرسازی آن انجام و از 23.5 کیلومتر تونل مورد نیاز 17 کیلومتر احداث شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.