قزوین ؛

مهلت دو هفته ای استاندار به مسولان برای حل مشکل آسانسورهای مسکن مهر

استاندار قزوین ادارات کل راه و شهرسازی ، استاندارد و سازمان نظام مهندسی را مکلف کرد تا دو هفته دیگر مشکلات آسانسور واحدهای تحویل داده شده مسکن مهر را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛فریدون همتی درجلسه شواری مسکن استان گفت: نبود برخی خدمات زیربنایی دراجرای طرح مسکن مهراستان، متقاضیان این واحدها را با نگرانی مواجه کرده که نواقص پیش آمده درآسانسورها از جمله این مشکلات است.

همتی تاکید کرد: تا پایان بهمن ماه اداره کل مسکن و شهرسازی و پیمانکاران ساختمان های مسکن مهرباید تمام نواقصی را که برای ارائه پایان کاربه تاییدیه شهرداری نیاز دارد برطرف کنند.

استاندار خاطرنشان کرد: اگر پیمانکاران  نواقص را  رفع نکنند ، مسکن و شهرسازی درکم ترین زمان باید مشکلات را برطرف ومطالبات پیمانکاران و یا ضمانت نامه های آنان را کسر کند.

همتی، با اشاره به صادر نشدن سند مالکیت برای  ۱۳ هزارمسکن سه جانبه مسکن مهر ، به شهرداری ها دستور داد : صدور پایان کار واحدهای مسکن مهر را دراولویت قرار دهند.

وی گفت: مسکن مهر به نام دولت گره خورده و همه دستگاه های مرتبط باید حدود اختیارات خود را در این پروژه مشخص کنند تا تحویل و رفع مشکلات این واحد ها شتاب بگیرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین هم در این جلسه از آمادگی برای سند دار شدن خانه های مسکن مهربه شرط داشتن پایان کارخبر داد.

شهریار کناریوند افزود: نداشتن سند واحدهای مسکن مهرمشکلات زیادی را برای صاحبان مسکن مهر و بانک های عامل به بار آورده است.

حسین بهزاد پورشهردارمحمدیه هم دراین جلسه گفت: تا کنون بیش از هفتاد میلیارد تومان برای امور زیر بنایی مسکن مهر مهرگان هزینه شده است.

دراین جلسه، سازمان نظام مهندسی تمام مهندسان ناظرمسکن مهر را مکلف کرد تا ساختمان های مسکن مهر را بررسی و ضمن مشخص شدن نواقص، آن را به راه و شهرسازی گزارش دهند.

دو هفته پیش مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کرد : برای استان قزوین 44 هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت پیش بینی شده بود که تاکنون 41 هزار و 930 واحد تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.

پور کریم گفت : دو هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر به بهره برداری می رسد  و با افتتاح  این واحد ها 89 درصد از مسکن مهر پیش بینی شده در استان قزوین به سرانجام می رسد.

انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.