قزوین؛

واگذاری مسکن مهر به جوانان درشرف ازدواج

750 واحد مسکن مهر به جوانان در شرف ازداوج شاغل در ادارات واگذار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدير اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوين در دومين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان گفت: 750 واحد مسکن مهر به جواناني که داراي شرايط لازم هستند اختصاص داده شده است.



جواهري افزود : این افراد که بصورت حق الزحمه ای ، قرار دادی ، شرکتی و رسمی مشغول بکارند را ادارات مربوطه به فرمانداری قزوین و مسکن و شهرسازی معرفی می کند.

جواهری ، داشتن حداکثر سن تا 29 سال و آورده 20 میلیون تومان را از شرایط واگذاری این واحد ها بیان کرد.

مدير اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوين همچنین اضافه کرد: برای خرید مسکن مهر ، تسهیلات با اقساط بلند مدت و سود چهار درصد دراختیار این افراد قرار می گیرد.

موسوی فرماندار قزوین هم در اين جلسه از بررسی افزایش ساعت مشاوره قبل از ازدواج برای استحکان بیشتر زندگی جوانان و کاهش طلاق خبر داد.

واگذاری مسکن مهر به جوانان درشرف ازدواج

موسوی میزان ساعت مشاوره قبل از ازدواج در شهرستان قزوین را شش ساعت اعلام کرد و افزود: این مشاوره در برخي از استان تا سقف صد ساعت است که تصميم گرفته شد با بررسي اين آموزش ها در استان هاي ديگر ، کيفيت و ساعات اين مشاوره در شهرستان قزوین افزايش یابد.

حجت الاسلام مظفري معاون قضايي دادگستري شهرستان قزوين هم در اين نشست گفت : قزوین جزء شش استانی است که آمار طلاق در آن بالاست .

حجت الاسلام مظفري افزود: مداخله ندادن خانواده ها در امر ازدواج ، اعتياد و عدم اعتقاد به برخي مسائل اسلامي ، از مهم ترين عواملي است که به طلاق زود هنگام بویژه در 5 سال اول زندگي جوانان منجرمي شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.