قزوین ؛

بهره برداری از پايانه مسافربری نسيم شمال قزوين تا پايان سال

کار احداث پايانه مسافربری نسيم شمال در بلوار ميرزا كوچك خان، تا پايان اسفند به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی محمدحسینی مديرعامل سازمان پايانه‌های مسافربری شهرداری قزوين گفت:در حال حاضر  نصب تاسیسات آب، برق و گاز این پایانه در دست اجراست  و تلاش خواهد شد تا مرحله اول پروژه احداث پایانه مسافربری نسیم شمال تا 22بهمن امسال به طور کامل به پایان برسد.

 مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین افزود : خودروهای برون شهری لاهیجان، رشت، گیلان و لوشان و همچنین سواری کرایه‌های مجاز برون شهری کوهین، محمودآباد، نظام‌آباد، ناصرآباد، حسین‌آباد، آقا بابا و بشر به این پایانه منتقل خواهد شد.

محمد حسینی گفت :  با احداث این پایانه، همه سفرهای شمال کشور به این پایانه منتقل می شود و بار ترافیکی درون شهری کاهش می‌یابد.

به گفته ی محمد حسینی این پروژه در زمینی به مساحت 27هزار مترمربع احداث خواهد شد که تاکنون از سوی منطقه یک شهرداری قزوین 4هزار و 100مترمربع آن تملک شده است.

 مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت:  عملیات عمرانی در 4 هزار و 100مترمربع از این زمین آغاز شده است که برای این میزان مساحت در سال گذشته 4میلیارد ریال اعتبار و در سال جاری برای ادامه پروژه 7میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.