مشهد؛

کشف بیش از هزار کیلوگرم فرآورده های دامی فاسد

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: از سردخانه ای وابسته به یک واحد مرغ و ماهی فروشی هزار و 385 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی فاسد کشف و ضبط شد.

کشف بیش از هزار کیلوگرم فرآورده های دامی فاسدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ولی الله جغتایی افزود: در پی نظارتهای بهداشتی شبکه دامپزشکی بر مراکز نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی، کارشناسان این شبکه به یک سردخانه غیر رسمی نگهداری فرآورده های خام دامی که اکثر اوقات درب آن بسته و ظاهرا فاقد فعالیت می باشد مشکوک شدند.

وی افزود: کارشناسان شبکه دامپزشکی سبزوار با زیر نظر گرفتن رفت و آمد افراد به محل و با هماهنگی دادستانی محترم ونیروی انتظامی در فرصت مناسب به محل مراجعه و در حالی که متصدی مرکز با بستن درب سردخانه از پشت و بصورت مخفیانه در حال بارگیری محموله به یک دستگاه وانت یخچالدار برای خروج محصولات بود اقدام به توقیف کل محموله کردند.

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: این محموله که شامل سنگدان مرغ، گوشت مرغ، بسته بندی گوشت بوقلمون، گوشت بلدرچین، انواع ماهی های منجمد فاقد مشخصات و غیر قابل مصرف انسانی بود ضبط و معدوم سازی شد.

جغتایی افزود: تاریخ انقضا برخی از محصولات بیش از 18 ماه گذشته است و پرونده تخلف بهداشتی از مراجع قضایی تحت پیگرد قانونی می باشد.

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.