زاهدان؛

برگزاری جلسه اعضای کمیته مساجد سیستان و بلوچستان در زاهدان

جلسه اعضای کمیته مساجد و تقریب مذاهب دهه فجر سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

برگزاری جلسه اعضای کمیته مساجد سیستان و بلوچستان در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، حجت الاسلام مهدی پودینه سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان در جلسه اعضای کمیته مساجد و تقریب مذاهب دهه فجر استان بیان داشت: مراسم جشن و بزرگداشت ایام الله دهه فجر در 10 مسجد تشیع و تسنن حاشیه شهر زاهدان برگزار می شود.

وی افزود: تدبیری اندیشیده شده تا در  مراسمات جشن و بزرگداشت ایام الله دهه فجر در مساجد مسئولان اجرایی حضور داشته باشند تا مشکلات پیرامون محله ای که مسجد در آن واقع شده مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان تصریح کرد: کمیته مساجد و تقریب مذاهب در دورترین نقاط استان از جمله نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان در ایام الله دهه فجر ویژه برنامه دارد.

حجت الاسلام پودینه تصریح کرد: همچنین مسابقه انشانویسی و نقاشی با موضوع نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی برای دانش آموزان مقطع دبیرستان و دیدار با خانواده های معظم شهدا پیش بینی شده است.

وی از تزئین سر درب ورودی مساجد در ایام الله دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: از ظرفیت مردم برای مشارکت در ویژه برنامه های کمیته مساجد و تقریب مذاهب استفاده می شود.
سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان با بیان اینکه مساجد در شکل گیری انقلاب نقش مهی داشتند، یادآور شد: مساجد یکی از محوری ترین پایگاه ها و خاستگاه شکل گیری انقلاب مکتبی ایران است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار