زاهدان؛

برقراری پروازهای تفتان ایر درمسیر تهران - زاهدان

پروازهای تفتان ایر مجددا در مسیر تهران - زاهدان برقرار شد.

برقراری پروازهای تفتان ایر درمسیر تهران - زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، مدیرعامل، مالک و سرمایه گذار شرکت هواپیمایی تفتان ایر گفت: پروازهای تفتان ایر بعد از یک هفته وقفه از ساعت 21 و 15 دقیقه شب گذشته در مسیر تهران - زاهدان و برعکس برقرار شد.

ابوالفضل حقیقی افزود: با توجه به یک سری تغییرات جزیی که تمام شرکت های هواپیمایی کشور باید انجام دهند پروازهای این شرکت از چهارشنبه هفته گذشته لغو شده بود که از شب گذشته مجددا برقرار شد.

وی ادامه داد: پرواز شرکت تفتان ایر دیشب ساعت 21 و 15 دقیقه از تهران به سمت زاهدان حرکت کرد و ساعت 22 و 30 دقیقه به مقصد رسید و ساعت 6 و 30 دقیقه امروز نیز از فرودگاه زاهدان به سمت تهران خارج شد.

وی تصریح کرد: لغو شدن پروازهای شرکت تفتان ایر در یک هفته گذشته بر اساس تغییرات جزیی بوده و علت خاص دیگری نداشته است.

وی افزود: از زمان راه اندازی تفتان ایر تاکنون پروازهای این شرکت با برند هواپیمایی تابان انجام می شود.

وی ادامه داد: تفتان ایر از هفته آینده پروازهای خودش را در مسیر مشهد - زاهدان و برعکس که مردم سیستان و بلوچستان در این خط پروازی دچار مشکل هستند، انجام می دهد.

مدیرعامل، مالک و سرمایه گذار شرکت هواپیمایی تفتان ایر گفت: با توجه به مذاکراتی که با سازمان هواپیمایی کشور انجام شده قرار است این شرکت بزودی با نام تفتان ایر پروازهایش را انجام می دهد که این مساله در توسعه خطوط پروازی سیستان و بلوچستان نقش موثری دارد.

وی افزود: در سال 93 و بعد از گذشت حدود 12 سال از غیرفعال بودن این شرکت، پروانه بهره برداری آن تمدید و پروازها در مسیر زاهدان - تهران و برعکس و بندرعباس به مقصدهای شیراز، اهواز و کیش از سر گرفته شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.