برگزاری مراسم یادبود هاشمی رفسنجانی ویژه خواهران در گناوه

مراسم یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی، ویژه خواهران درگناوه در موسسه قرآنی آیت الله بروجردی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در این آیین ختم جمعی قرآن برای شادی روح آن مرحوم، قرائت دکلمه و قسمتی از پیام تسلیت رهبری و مداحی اجرا شد.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) گناوه در این آیین گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفستجانی 59 سال در کنار رهبری بود و با وجود اینکه دشمن همیشه سعی در ایجاد تفرقه بین این دو بزرگوار را داشت اما هیچ وقت علاقه شان گسسته نشد.

حجت الاسلام محمد حسین بدری افزود: دشمن و ایادی آنان منتظر اتفاق های ناگوار بعد از ارتحال آیت الله هاشمی بودند اما قریب به سه میلیون نفر در این تشییع جنازه حضور یافته و رهبری به زیبایی هر چه تمام تر پیام تسلیت فرستادند و نماز را بر ایشان اقامه کردند. 

وی بیان کرد: صدا و سیما اقدام به معرفی خیلی از افراد و بزرگان و مراجع و دانشمندان بعد از رحلت شان می کند و شخصیت هاشمی رفسنجانی نیز اینگونه بود اما این نقصان بر آن رسانه ملی است که آن طور باید و شاید نتوانست بخوبی این مرد بزرگ را معرفی کند. 

بدری، با بیان اینکه آیت الله هاشمی زندان های بسیار و شکنجه های سختی را متحمل شد و در سمت های متعدد حضور داشت، گفت: یکی از خصوصیات بارز ایشان صبر و شکیبایی بود و با وجود خناسانی که با شیطنت های شوم خود همواره سعی داشتند که این مرد بزرگ را از ولایت جدا کنند اما ایشان هیچگاه از رهبر فاصله نگرفت.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.