زنجان؛

کمک3میلیاردریالی خیرین ایجرود برای بهسازی مدارس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود ازکمک3میلیاردو300میلیون ریالی خیرین برای بهسازی وزیباسازی مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضا در محل سالن کنفرانس اداره متبوع برگزار شد.

فرماندار شهرستان ایجرود بیان کرد: ازداوج زود هنگام دختران یکی از علل اصلی ترک تحصیل دانش آموزان شهرستان است که در کارگروه ویژه ای نسبت به ارائه راهکار های به منظور رفع این معضل مورد بررسی قرار گیرد.

داود بهرامی با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان گفت : مبلغ 3 میلیارد و 300 میلیون ریال توسط خیرین بابت بهسازی و زیبا سازی مدارس در سال تحصیلی جاری اهدا گردید.

وی در ادامه تصریح کرد : به همت اهالی خیر اندیش در اکثر روستا ها شهرستان ، مدارس مورد بهسازی و زیبا سازی قرار گرفته است که در این بین 30 آموزشگاه دارای تعمیرات اساسی بودند.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از برگزاری نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ، پوشش تحصیلی ، ترک تحصیل دانش آموزان به تفکیک روستا ، برنامه های پیشنهادی کمیته فرهنگیان و دانش آموزان به مناسبت دهه فجر ارائه شد.

انجام فعالیت های فرهنگی و کلاس های آموزشی برای اولیای دانش آموزان جهت کاهش آمار ازدواج زود هنگام در روستا های هدف و اتخاذ راهکار های لازم برای تشویق خیرین و استمرار مشارکت در زمینه بهسازی مدارس از جمله مهمترین مصوبات این جلسه بود.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.