شیراز؛

از کشف کالای قاچاق میلیاردی تا توقیف خودرو با خلافی بیش از 39 میلیون ریال

كالای قاچاق با ارزشی بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال کشف و خودرو با خلافی بیش از 39 میلیون ریال توقیف شد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، طرح مذکور در سطح شهرستان كازرون به اجرا گذاشته شد. 

وی ادامه داد: در اجرای این طرح 10 تن و 400 كیلوگرم برنج، 570 عدد لامپ، 9 تن و 250 كیلوگرم آرد، 12 هزار و 249 قوطی انواع آب میوه، 55 هزار و 600 نخ سیگار، 38 جفت کفش و مقادیری گردو و پسته قاچاق و فاقد مدارك قانونی كشف شد.  
 
وی با بیان اینكه در این راستا تعداد هفت دستگاه خودرو توقیف و 9 نفر دستگیر شدند، افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.  
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ارزش ریالی محموله های قاچاق كشف شده بالغ بر یك میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری خرده فروشان مواد افیونی در رستم
فرمانده نیروی انتظامی رستم از دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .  
سرهنگ محمد اسلامی فرمانده نیروی انتظامی رستم گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هماهنگی مقام قضائی، نقاط جرم خیز و آلوده سطح شهرستان را پاكسازی و خرده فروشان مواد مخدر و معتادن این نقاط را جمع آوری كردند. 

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، مأموران 63 گرم انواع مواد مخدر و 50 سی سی شربت متادون كشف و پنج نفر خرده فروش مواد مخدر و هفت نفر معتاد را دستگیر كردند.  
 
اسلامی با اشاره به دستگیری دو نفر سارق احشام در اجرای این طرح، گفت: در بازجویی به عمل آمده ، سارقان به سرقت 19 رأس احشام اعتراف کردند.

توقیف پراید با بیش از 39 میلیون ریال خلافی
مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان كازرون یك دستگاه خودرو سواری پراید با 39 میلیون و 160 هزار ریال خلافی را توقیف كردند. 
فرمانده نیروی انتظامی كازرون سرهنگ رجبعلی رزمجویی گفت: ماموران گشت پلیس راهور شهرستان هنگام روان سازی ترافیک و كنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه سواری پراید را به علت سرعت غیرمجاز متوقف كردند‌. 

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بررسی به عمل آمده مشخص شد این خودرو دارای 39 میلیون و 160 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.  
 
وی تصریح كرد: بر اساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی این خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.