شیراز؛

از بازداشت 136 متهم تحت تعقیب تا کشف سوخت و برنج قاچاق

136 متهم تحت تعقیب دستگیر، 22 تن برنج در جهرم و 60 هزار لیتر سوخت قاچاق در کازرون کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ یوسف ملك زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر شیراز اجرا شد.  

وی ادامه داد: با انجام یكسری اقدامات پلیس و فنی تعداد 136 نفر از مخلان نظم و امنیت جامعه و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.  
 
این مقام انتظامی با بیان اینكه در این خصوص پرونده تشكیل و همه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: جرائم این افراد پیرامون قتل، انواع سرقت، خریدار اموال مسروقه، خرید و فروش مواد مخدر، جعل و كلاهبرداری، اخلال در نظم عمومی و ضرب و جرح عمدی و مشارکت در فرار متهم بوده است. 

 کشف 22 تن برنج قاچاق در جهرم

فرمانده نیروی انتظامی جهرم از کشف 22 تن برنج قاچاق به ارزش یك میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده نیروی انتظامی جهرم گفت: در راستای مبارزه با ورود و عرضه کالای قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان جهرم با اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند یك دستگاه خودرو كامیون كشنده حامل بار قاچاق در یكی از محله های شهر جهرم متوقف شده است.

وی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در این خصوص دو قاچاقچی را دستگیر كنند افزود: در بازرسی از خودرو 22 تن برنج قاچاق بدون مدارک گمركی که از استان های جنوبی بارگیری شده بود، كشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم تصریح کرد: كارشناسان، ارزش ریالی كالای قاچاق كشف شده را یك میلیارد ریال برآورد كردند كه در این رابطه خودرو توقیف و متهمان با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف 60 هزار لیتر سوخت قاچاق در کازرون

فرمانده نیروی انتظامی کازرون از کشف 60 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.  
سرهنگ رجبعلی رزمجوئی فرمانده نیروی انتظامی کازرون اظهار كرد : در پی کسب خبری مبنی بر انبار مواد سوختی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرار گرفت.  
 
این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.  
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: در بازرسی از محل، مقدار 60 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.
 
وی ادامه داد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و پرونده مقدماتی تشکیل شد.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار