شیراز؛

از کشف 89 کیلوگرم تریاک تا اقرار به 120 فقره سرقت

فرمانده نیروی انتظامی فارس از كشف 89 كیلو و 300 گرم تریاك و دستگیری یک سارق با 120 سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران كلانتری شیراز مطلع شدند شخصی به هویت "م- خ" که از سارقان سابقه دار است، مدتی است از زندان آزاد و فعالیت مجرمانه خود را در زمینه سرقت درون خودرو و خرید و فروش اموال مسروقه آغاز كرده است.  
 
وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی منزل این متهم را شناسایی و مورد بازرسی قرار دادند كه در نتیجه آن مقادیر زیادی اموال مسروقه و مدارک هویتی افراد مختلف کشف، متهم مورد نظر دستگیر و به كلانتری انتقال داده شد.  
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینكه متهم در تحقیقات اولیه به 20 فقره سرقت درون خودرو اعتراف كرد، افزود: پرونده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان ارسال شد كه پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد متهم دارای پنج فقره سابقه کیفری به اتهام سرقت است.  
 
گودرزی با بیان اینکه با تحقیقات صورت گرفته از متهم، او علاوه بر سرقت های قبلی به 100 فقره سرقت درون خودرو دیگر اقرار كرد افزود: صحنه های سرقت بازسازی و تاکنون تعداد 47 نفر از مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه كشف شده به آنان تحویل داده شد.  
 
وی اظهار کرد: تحقیقات تكمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.
 
كشف بیش از 89 كیلوگرم تریاك در فارس
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان، 89 كیلو و 300 گرم تریاك كشف و چهار نفر متهم دستگیر شدند.

سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی " قلاتویه" شهرستان داراب، در دو عملیات جداگانه یك دستگاه موتورسیكلت و یك دستگاه خودرو "ام وی ام" را برای بررسی متوقف كردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو ام وی ام 39 كیلو و 600 گرم و در بازرسی از موتورسیكلت 19 كیلو و 700 گرم تریاك كشف شد. 

سرهنگ محمد جعفر تولایی با اشاره به متواری شدن راكب موتورسیكلت و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری وی، گفت: راننده خودرو ام وی ام دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد.  
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان نیز یك دستگاه خودرو سمند را در ورودی شهر شیراز متوقف و در این رابطه سه نفر را دستگیر كردند.  
 
تولایی افزود: در بازرسی از خودرو سمند، 30 كیلوگرم تریاك كه به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، كشف شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار