زنجان؛

هنرمند زنجانی عکاس برتر مسابقه بین المللی پژوهش و فناوری

در دومین مسابقه بین المللی پژوهش و فناوری،سیده نیلوفر محمودیان عکاس زنجانی به مقام برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سید نیلوفر محمودیان عکاس زنجانی در در دومین مسابقه بین‌المللی پژوهش و فناوری از نگاه عکاسان و کارتونیست‌ها برتر شد.

دومین مسابقه بین المللی پژوهش و فناوری از نگاه عکاسان و کارتونیست‌ها در دو بخش مستقل کارتون و عکس در مدت دو روز در قالب رشته‌‌هایی همچون هنرهای تجسمی(عکس و کارتون)، فیلم کوتاه و انیمیشن برگزار و آثار پذیرفته شده برای نمایشگاه و چاپ در کتاب معرفی شدند.

طبق آمار به دبیرخانه دومین مسابقه بین‌المللی پژوهش و فناوری از نگاه عکاسان و کارتونیست‌ها ٧٥٠ اثر از ٨١ هنرمند رسیده بود که در نهایت بر اساس رای هیأت داوران پنج عکاس به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

بر همین اساس طبق رای هیأت داوری، سید نیلوفر محمودیان از زنجان به همراه عرفان کوچاری، محمد گلچین، محمد علی مریزاد، محدثه حیدری، برنا قاسمی به عنوان نفرات برگزیده معرفی و با اهدای لوح و تندیس جشنواره از آنها تقدیر شد.

لازم به ذکر است، سیده نیلوفر محمودیان ، کارشناس ارتباط تصویری و عکاس، با سابقه بیش از پنج سال فعالیت حرفه‌ای در زمینه عکاسی، که پیش از این نمایشگاه انفرادی عکس‌های عاشورایی با عنوان "باز این چه شورش است" را در کارنامه هنری خود ثبت کرد، دارای عناوین برتر در فستیوال‌های متعدد بین‌المللی و داخلی بوده و مورد تحسین قرار گرفته است .

گفتنی است، سیده نیلوفر محمودیان در سال جاری نیز از طرف فرمانداری زنجان در قالب جشنواره علی اکبر (ع) به عنوان جوان برتر انتخاب شد

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.