طاهری:ملی پوشان پرسپولیس نباید قربانی شوند/با رفیعی صحبت کردیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:بازیکنان ملی پوش ما به هیچ وجه نباید قربانی اختلافات و برخوردها شوند.

طاهری:ملی پوشان پرسپولیس نباید قربانی شوند/با رفیعی صحبت کردیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی اکبر طاهری در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره اتفاقات رخ داده برای بازیکنان ملی پوش پرسپولیس اظهار کرد: پس از این که متوجه شدم بازیکنان پرسپولیس از اردوی دبی بازگشته اند با تاج تماس گرفته و به چند مسئول فدراسیون پیام دادم. چراکه اعتقاد دارم بازیکنان ما به هیچ وجه نباید قربانی چنین برخوردهایی شوند.

وی افزود: هرچند بچه های ما نگران اتفاقات پیش آمده بودند اما به آن ها گفتم هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس باید تابع سرمربی باشید. این تعاملات چندسویه است و همه به تیم ملی نگاه می کنیم.

طاهری با اشاره به لزوم تعامل بین کی روش و مربیان لیگ بیان کرد:  قبل از شروع فصل از تاج خواهش کردم برای افزایش تعاملات بین کی روش و مربیان لیگ نشست هایی برگزار شود. هیچ مشکلی با در اختیار قراردادن بازیکن به تیم ملی در فیفادی ها نداریم اما باید بین سرمربی تیم ملی و مربیان لیگ تعامل ایجاد شود. البته این مشکلات با نظر رئیس فدراسیون به عنوان مرجع نهایی حل می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان درباره خریدهای این تیم گفت: تاکنون فقط جذب نریمان جهان قطعی شده است. البته سروش رفیعی و چند بازیکن دیگر در لیست برانکو هستند و با آن ها صحبت هایی هم شده است. ان شااله تا چند روز دیگر خبرهای خوشی به هواداران پرسپولیس  می دهیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار