طاهری: برخورد کی روش در شان فوتبال ایران نیست / مشکل حق امضاء حل شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اقدام کی روش در شان فوتبال ایران نیست اما اختلافات این سرمربی و برانکو با درایت تاج برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی اکبر طاهری پس از جلسه با مهدی تاج اظهار کرد: ملی پوشان تیم ما روز گذشته به تهران بازگشتند و بعد از یک روز استراحت امروز در باشگاه حضور یافتند تا در جلسه هیئت مدیره علت بازگشت از اردوی تیم ملی را توضیح بدهند. 

وی در ادامه عنوان کرد: حمایت ما از تیم ملی هر روز بیشتر می شود و نهایت آرزوی ما موفقیت روزافزون تیم ملی است. بازیکنان ما باید در اختیار باشگاه و در نهایت در اختیار تیم ملی باشند، امروز هم به دیدار تاج رفتم تا اقدامات لازم را انجام دهیم چرا که این برخوردها در شأن فوتبال ما نیست، با درایت رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اختلافات کی روش و برانکو اقدامات خوبی صورت می گیرد و تعاملات انجام می شودزیرا وقتی بازیکن به اردوی تیم ملی می رود یعنی هم باشگاه و هم مربی راضی بوده است البته شاید در بعضی از موارد اختلاف نظری وجود داشته باشد اما این امر دلیل بر آن نیست که بازیکنان ناگهانی از اردو اخراج شوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان کرد: در باشگاه موضوع بازگشت ملی پوشان از اردوی تیم ملی را دنبال می کنیم تا اقدامات بهتر و موثرتری داشته باشیم که اگر کم و کاستی وجود دارد آنها را برطرف کنیم. 

طاهری درباره تناقضات حرف هایش با برانکو گفت: موضوع اختلاف نظر و یا تناقض گویی صحت ندارد و باید همه چیز در تقویم مسابقات دیده شود. در این صورت هم باشگاه ها  و هم تیم ملی از برنامه ریزی درست سود می برند. ما باید در اختیار تیم ملی باشیم و برانکو مخالف این موضوع نیست، برگزاری اردو در تقویم ارائه شده وجود نداشت اما جلسه ای گذاشته شد که تاج، افتخاری، منصوریان، آذری، من و برانکو حضور داشتیم که در این جلسه بحث برگزاری بازی تیم ملی در اردوی دبی مطرح شد و برانکو هم تابع دستور بود. هر مربی برای تیمش برنامه ای در نظر می گیرد وطبیعی است که تغییرات و جابه جایی در برنامه ها باعث دلخوری و ناراحتی مربی شود. 

وی درباره اینکه کی روش و برانکو را آشتی می دهد یا خیر بیان کرد: طرح این صحبت ها کار درستی نیست، این دو مربی با هم قهر نیستند ما باید فوتبال را از لحاظ اخلاقی و فنی بالاتر ببریم، باتاج ملاقات داشتم و با تعاملات صورت گرفته مشکلات برطرف می شود. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بازداشت یکی از بدهکاران منتسب به یکی از دو باشگاه پرطرفدار تصریح کرد: اطلاعی از بازداشت بدهکار منتسب به سرخابی ها ندارم تا در این مورد صحبت کنم.

وی در پایان درباره رفع مشکل حق امضایش خاطرنشان کرد: این موضوع حل شد و مشکلی در این رابطه ندارم، به طور حتم با تعامل دو طرفه بین فدراسیون فوتبال و باشگاه ها  اختلاف کی روش و برانکو حل می شود. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۶:۴۷ ۱۵ دی ۱۳۹۵
طاهری تو کی هستی که از طرف ملت ایران صحبت میکنی-؟گفتین بازیکنانتون رو نیاز دارین کیروش هم پسشون گردوند.
آخرین اخبار