جذب سروش رفیعی در نیم فصل صورت می گیرد

طاهری:برنامه مسابقات در نیم فصل دوم فشرده تر می شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:برنامه بازیهای لیگ برتر با شروع لیگ قهرمانان آسیا فشرده می شود و باید فاصله مناسب برای بازیها گذاشته شود.

طاهری:برنامه  مسابقات در نیم فصل دوم فشرده تر می شودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی‌اکبر طاهری بعد از جلسه هماهنگی باشگاه‌ها در سازمان لیگ اظهار کرد: هماهنگی لازم برای بازی‌های آینده لیگ و لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و نکاتی درباره جدول و تقویم بازی‌ها بیان شد با توجه به شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا جدول مسابقات در نیم‌فصل دوم فشرده می‌شود،به خصوص برای تیم‌هایی که در جام حذفی حضور دارند کارشان سخت‌تر است و استقلال هم بازی‌های پلی‌آفش قبل از بازی‌های گروهی آسیایی است.

وی در ادامه عنوان کرد: در بخش برنامه‌ریزی که مربوط به AFC است ما نمی‌توانیم نقشی داشته باشیم اما در مورد برنامه لیگ خودمان می‌توانیم انعطاف به خرج دهیم و با قرار دادن فاصله‌های بیشتر بین بازی‌ها کمی برنامه را تعدیل کنیم تا کمترین فشار روی باشگاه‌ها وارد شود. البته این وضعیت برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان سخت‌تر است.

طاهری در مورد اینکه برانکو لیست خریدش را به باشگاه ارائه کرده است، تصریح کرد: هر باشگاهی این برنامه‌ریزی را برای خود در نیم‌فصل دارد، ما باید بر اساس تعریف‌های مشخص کارمان را جلو ببریم. تمام تیم‌ها با برنامه‌ریزی کارشان را می‌کنند تا در آینده بتوانند نتایج بهتری کسب کنند.

وی در مورد بحث سرباز شدن امید عالیشاه و احمد نوراللهی بیان کرد: در مورد عالیشاه صحبتی ندارم اما نوراللهی قرار است سرباز شود و در یکی از تیم‌های نظامی بازی کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان درباره بحث جذب سروش رفیعی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بازی‌های ما در لیگ ادامه دارد و کارمان را پیش می‌بریم و در نیم‌فصل برای جذب این بازیکن اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار