آذری: باید از حق میزبانی مان در ایران دفاع کنیم

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: انتظار داریم تا تمامی بازی های آسیایی مان را در ایران برگزار کنیم و از حق میزبانی ما حتی در مقابل تیم های عربستانی استفاده کنیم.

آذری: باید از حق میزبانی مان در ایران دفاع کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان پیش از شروع جلسه هم‌اندیشی مدیران لیگ برتری با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: انتظار خاصی نداریم. اولین انتظار ما برگزاری تمامی مسابقات‌مان در ایران و استفاده از حق میزبانی بود که متاسفانه مقابل حریفان عربستانی این امر میسر نشد. وقتی سوریه ما را به مالزی می‌کشاند نباید از کشورهای دیگر انتظار همکاری داشته باشیم. 

وی در مورد فشردگی برنامه مسابقات لیگ و اینکه آیا در مورد این مسئله امروز رایزنی می‌کند، تصریح کرد: باید ببینیم موضوع جلسه امروز چیست همانطور که می‌دانید ما 4 نماینده داریم و سهمیه ما به صورت 2+2 است. امیدوارم پرسپولیس و استقلال هم حریفان‌شان را شکست دهند و به آسیا راه‌یابند. ما انتظار خاصی نداریم فقط امیدواریم درآمدهای حاصله تا نیم‌فصل را به ما پرداخت کنند. 

*هیچ وقت نگران بازی مقابل استقلال و و پرسپولیس نیستیم

آذری در پایان و در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: هیچ وقت نگران بازی مقابل استقلال و پرسپولیس نیستم. هر دو تیم در اوج هستند و امیدوارم یکی از زیباترین مسابقات نیم‌فصل رقم بخورد. ما به دنبال حفظ جایگاه و روند پیروزی‌مان هستیم. امیدوارم یک مسابقه قدرتمندانه را مشاهده کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار