مربی سابق تیم ملی فوتبال امید:

تعامل بین مربیان، کیفیت فوتبال را ارتقا می دهد

طباطبایی گفت: هیچ کجای دنیا به این شکل اختلاف بین تیم ملی و باشگاه ها وجود ندارد، تعامل بین مربیان کیفیت فوتبال را ارتقا می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی طباطبایی در حاشیه کلاس مربیگری بیان کرد: فوتبال ما از سطح فوتبال روز دنیا عقب تر است و با برگزاری این گونه کلاس ها می توانیم فوتبال کشور را به سطح جهان نزدیک کنیم.

وی ادامه داد: حضور بزرگان فوتبال در این کلاس ها نشان از سطح بالای آن دارد. مدرسان این کلاس از فیفا آمدند و امیدوارم بتوانیم دانش فنی خود را ارتقا دهیم. روز نخست بیشتر بحث آشنایی با مدرس بود و در روزهای آتی به بحث های فنی می پردازیم.

طباطبایی درباره اختلاف برانکو و کی روش گفت: تعامل بین تیم ملی و باشگاه ها باید بیشتر باشد و این باعث می شود که کیفیت فوتبال ایران بالا برود. همچنین هماهنگی بین مربیان باید به گونه ای باشد که به فوتبال کشور لطمه نزند. هیچ کجای دنیا به این شکل اختلاف بین تیم ملی و باشگاه ها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: باید هر دو مربی را درک کرد چرا که هر مربی دوست دارد تمام بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد.

وی درباره آمار سیگاری ها و قلیانی های لیگ برتر در پایان خاطر نشان کرد: من این موضوع را از طریق رسانه ها شنیدم و نمی توانم اظهارنظر کنم. بعید می دانم که چنین آماری درست باشد چرا که رقم بالایی است و به درستی آن شک دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار