انصراف فرکی از حضور در کلاس مربیگری حرفه‌ای فوتبال + تصاویر

کلاس مربیگری حرفه‌ای فوتبال زیر نظر فیلیپس آلمانی در آکادمی فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کلاس مربیگری درجه حرفه‌ای فوتبال از صبح امروز در سالن آکادمی فوتبال آغاز شد.

در این کلاس که تا 28 دی ماه طول می‌کشد مربیانی همچون علی دایی، رضا مهاجری، مجتبی حسینی، مهدی تارتار، اکبر میثاقیان، نادر دست‌نشان، فراز کمال‌وند، داوود مهابادی، محمود فکری، حمید مطهری، رسول خطیبی، اصغر مازیار، محمد مؤمنی، عبدالله ویسی، هادی طباطبایی، سیروس پور موسوی و کوروش برمک حضور داشتد.

برگزاری کلاس مربیگری حرفه‌ای فوتبال زیر نظر مدرس آلمانی

البته نام علیرضا منصوریان و حسین فکری هم جزو مربیانی است که در این کلاس باید شرکت کنند اما آن‌ها غایبان این جلسه به شمار می‌آمدند.

برگزاری کلاس مربیگری حرفه‌ای فوتبال زیر نظر مدرس آلمانی

علی کفاشیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی فوتبال و احسانی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از مسئولینی هستند که در این کلاس حضور داشتند.

گری فیلیپس آلمانی مدرس کلاس‌ مربیگری حرفه‌ای فوتبال است از نکات قابل توجه خوش و بش علی دایی با اکبر میثاقیان، فراز کمالوند و محمود فکری بود.

برگزاری کلاس مربیگری حرفه‌ای فوتبال زیر نظر مدرس آلمانی

همچنین بعد از تلاوت قرآن علی کفاشیان و فیلیپس مدرس این کلاس به گفتگو با حاضرین پرداختند.

طبق برنامه مربیان همچون فیروز کریمی ،فرهاد کاظمی وعلیرضا منصوریان تا امروز وقت دارند خود را به کلاس معرفی کنند در غیر این صورت نفرات دیگر جایگزین این 3 مربی می شود.
 
حسین فرکی به طور رسمی اعلام کرد که قادر به حضور در این کلاس ها نیست.



در حال بروز رسانی ...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار