آبادان؛

محور مقاومت در آستانه پیروزی نهایی

محور مقاومت در آستانه پیروزی نهایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛موسوی امام جمعه رامهرمز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: نسبت و لقب ناروا و نامناسب به مؤمنان مذموم است و خداوند انسان‌ها را از این کار نهی کرده است.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی افزود: اگر خداوند سبحان در وجود آدم‌ها نشانه‌هایی قرار داده باشد نباید آنها سبب تحقیر و سرزنش دیگران شود بلکه آنچه مهم است داشتن تقوا است.

وی در رابطه با طرح استعماری حذف حجاب توسط رضاخان تصریح کرد: وی با حمایت انگلیس برای تز جدایی دین از سیاست و جایگزینی لیبرالیسم، اول قانون متحدالشکل کردن البسه را تصویب کرد و بعد از آن حذف و کشف حجاب را عملی ساخت.

خطیب جمعه رامهرمز در رابطه با اتفاقات منطقه گفت: گروه‌های تروریستی با تغییر نام و ادغام می‌خواهند خود را تطهیر و به هم‌افزایی بپردازند در صورتی‌که امروز مقاومت بهتر از قبل در آستانه پیروزی نهایی قرارگرفته است.

موسوی خاطرنشان کرد: اتفاقات ترکیه و کشورهای اروپایی همان تله‌هایی است که با دست خود ایجاد کردند و امروز در آن گرفتار شده‌اند.

خطیب جمعه رامهرمز در پایان با اشاره به مشکلات شهرستان گفت: برخی از مشکلات شهرستان ازجمله موضوع عرصه و اعیان املاک در بخش، چالش‌های شهری و روستایی، بیکاری و طرح‌های اجرانشده شهرستان مطالبی ایراد کرد و از مسؤولان مربوطه خواست تا نسبت به رفع این مشکلات پیگیری جدی کنند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.