آبادان؛

9دی روز بیعت با امام بود

امام جمعه آبادان با اشاره به در پیش بودن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: 9 دی روز بیعت امت با امام بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود: تهدید فتنه در 9 دی تبدیل به فرصت شد و یک شکوه تاریخی بزرگ در این روز برای تاریخ ایران اسلامی ثبت شد.

وی گفت: حماسه 9 دی نماد ولایتمداری، بصیرت و غیرت دینی آحاد ملت ایران بود که به خوبی با حضور گسترده آنان در راهپیمایی خلق شد و این روز را باید روز بیعت امت با امام نامید.

خطیب جمعه آبادان افزود: در این فتنه عده ای واقعا آگاهی نداشتند و با مرور زمان برگشتند اما فتنه گران اصل نظام را زیر سئوال بردند و انتخابات بهانه آنها بود که قابل بخشش نیست.

وی با تبریک روز ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) گفت: آنچه امروز در جهان می بینیم و آنچه که از ناامنی و خونریزی ها اتفاق می افتد از کشورهایی است که مدعی پیروی حضرت مسیح هستند لذا انتظار داریم پیروان حضرت مسیح (ع) به درس های آن پیامبر بزرگوار عمل کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به روز نهضت سواد آموزی افزود: هفتم دی سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) است و امام برای رفع بیسوادی در جامعه دستور تشکیل این نهاد را صادر کرد.

خطیب جمعه آبادان با گرامیداشت روز سپاه حفاظت هواپیمایی افزود: تلاش این نیرو برای خدمت در یکی از بزرگترین عرصه های حمل و نقل کشور قابل تقدیر است و اکنون در آسمان های ایران اسلامی شاهد امنیت هوایی هستیم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.