آبادان؛

هدف دشمن سقوط جایگاه زن در جامعه است

سقوط جایگاه زن باعث سقوط جامعه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛محمدی پورامام جمعه اروندکنار با بیان اینکه هدف دشمن سقوط جایگاه زن در جامعه است، گفت: سقوط جایگاه زن باعث سقوط جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اروندکنار افزود: امروز مصادف با سالروز توطئه کشف حجاب توسط رضا خان است. علت هدف قرار دادن این موضوع توسط استکبار به دلیل اهمیت سالم بودن زن در جامعه است.

وی گفت: دشمنان با این وسیله خواستند جایگاه زن سقوط کند، چرا که این موضوع خود باعث سقوط جامعه می‌شود، چنانچه امام خمینی(ره) فرمودند از دامن مرد به معراج می‌رود. این جایگاه رفیع زن در ساختن انسان‌های بزرگ را نشان می‌دهد‌.

امام جمعه اروندکنار خاطرنشان کرد: همانطور که فاطمه زهرا(س) با رعایت تمام جوانب حجاب و عفاف در بالاترین موضوع جامعه یعنی حمایت از ولایت وارد شدند، ما نیز می‌خواهیم زنانمان به همین شکل در جامعه حضور فعال داشته باشد.

محمدی‌پور در ادامه سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) را تبریک گفت و افزود: این ولادت بشارت به تولد امام زمان(عج) است و در حقیقت نزدیک شدن وعده آمدن منجی را نوید می‌دهد.

وی همچنین با گرامیداشت 19 دی سالروز قیام مردم قم در سال 56 گفت: مردم قم بصیر و گوش به فرمان امام و مرجعیت بوده و به موقع وارد عمل شده و در حقیقت موتور محرک انقلاب شدند.

امام جمعه اروندکنار یادآور شد: مردم همیشه و تاکنون بهترین پشتوانه رهبری و انقلاب بوده و هستند، لذا مسؤولان باید قدر مردم را دانسته و خود را خادم آنها بدانند.

محمدی‌پور در فراز دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت سالروز شهادت احمدی‌روشن، افزود: تمام علوم جدید را در تحریم و در سایه توان خودمان به دست آوردیم، لذا دولتمردان و مردم باید به نحو احسن این دست‌آوردها را حفظ کنند.

وی در پایان گفت: ما بدعهدی‌های زیادی از آمریکا دیدیم که آخرین آنها در قضیه برجام است، لذا نباید در هیچ موردی به قول‌های آمریکا اعتماد کرد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.