امام جمعه شاهین دژ؛

مسولان همرنگ عامه مردم زندگی کنند

امام جمعه شاهین دژ گفت:در زمانه‌ای که کارتن‌خوابی به گورخوابی رسیده است، مسئولان باید بیش از پیش همرنگ عامه مردم بوده و همانند آنها زندگی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛امام جمعه شاهین دژ نیز در خطبه‌های این هفته نماز با تاکید بر اینکه مسئولان نظام باید از اشرافی‌گری پرهیز کنند اظهار داشت: متاسفانه در زمانه‌ای که کارتن‌خوابی به گورخوابی رسیده است، مسئولان باید بیش از پیش همرنگ عامه مردم بوده و همانند آنها زندگی کنند.

حجت الاسلام نقی باقری با ابراز تاسف از صعود هشت پله‌ای ایران در رده‌بندی بیکارترین کشورهای دنیا تصریح کرد: این خود هشدار به مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید با بیکاری مقابله کرده و علاوه بر آن آمار و اطلاعات درست از وضعیت اشتغال و بیکاری به مردم ارائه دهند.

باقری به دیدار مدال‌آوران دانشگاه صنعتی شریف با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ایشان در این دیدار فرمودند که پیشرفت آمریکا برای سال‌های اخیر نیست بلکه ایالات متحده 150 سال پیش با اعمال سیاست‌های اقتصادی مقاومتی توانست به این پیشرفت برسد.

امام جمعه شاهین‌دژ بیان کرد: 15 سال است که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بر اقتصاد مقاومتی داشته اما در کشورمان برخی آمریکا را که قلب راکتور اراک را با سیمان پر کرد و سانتریفیوژها را از کار انداخت، حلال مشکلاتمان می‌دانند.

باقری با اشاره به مصاحبه رئیس جمهور با صدا و سیما اظهار داشت: وی در این مصاحبه به شاد نگه داشتن مردم از طریق اجرای موسیقی و کنسرت‌ها اشاره کرد در حالی که این نوع شادی‌ها زودگذر بوده و مشکلی را درمان نمی‌کند.

وی گفت: بی‌شک مردم زمانی احساس شادی و خوشحالی پایدار را تجربه می‌کنند که مشکلات بیکاری و اشتغال و ازدواجشان برطرف شده و یا کارخانه‌ها به مدار تولید بازگردند و علاوه بر آن، بدهی کشاورزان پرداخت شده و گورخواب‌ها به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

امام جمعه شاهین‌دژ با ابراز تاسف از اینکه هم‌اکنون برخی، قوه قضائیه و صدا و سیما را که دو نهاد وابسته به رهبری هستند مورد هجمه خود قرار داده و قصد تخریب آنها را دارند تصریح کرد: تمامی این اهداف شوم با قصد توطئه و با تحریک دشمن انجام شده و باید هوشیار بود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.