اردبیل؛

تجهیزات مقابله با حوادث مختلف در استان اردبیل تقویت می شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: با برنامه ریزی های انجام شده امکانات و تجهیزات مقابله با حوادث مختلف در این استان تقویت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مسعود امامی یگانه در مانور اطفای حریق در روستای آتشگاه سرعین با بیان اینکه به دلیل ماهیت مانورهای ساعت صفر توان و مهارت نیروهای عملیاتی و آمادگی دستگاه ها به خوبی بررسی می شود افزود: همه دستگاه های عضو باید نسبت به رفع نواقص و توسعه تجهیزات مورد نیاز تلاش کنند.

وی اظهار کرد: نگاه واقع بینانه به توانایی و میزان آمادگی دستگاه ها و رفع کمبودها در برگزاری این مانورها دنبال می شود چرا که در شرایط بحرانی بررسی و رفع مشکلات عملا امکان پذیر نیست.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اردبیل گفت: تمرین های میدانی توان مقابله با مخاطرات طبیعی را افزایش می دهد و آگاهی همه اقشار مختلف مردم از نحوه مقابله با حوادث طبیعی باید افزایش یابد و مسوولان نیز باید از ظرفیت نیروهای مردمی آموزش دیده در شرایط بحرانی استفاده کنند.

امامی یگانه افزود: در جلسات کارشناسی با حضور فرمانداران به عنوان روسای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نقاط قوت و ضعف هر شهرستان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی با قدردانی از تلاش های همه دستگاههای اجرایی، نیروهای امدادی و عملیاتی در استان تشریح کرد: تلاش شبانه روزی این عزیزان قابل تقدیر بوده و باید همیشه ارتقای توان لجستیکی و مهارت دست اندرکاران مدیریت بحران در دستور کار همه اعضای مدیریت بحران استان قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار