اصفهان؛

وابستگی به دولت مانع پیشرفت فعالیت های هنرمندان تیران و کرون است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: وابستگی به منابع انسانی و مالی دولت مانع پیشرفت فعالیت های هنرمندان تیران و کرون است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،صادق صالحی افزود: برگزاری همایش، برنامه و دوره های آموزشی در حوزه های هنری رونق عرصه هنر شهرستان را به همراه دارد و در این خصوص نباید کار را بر عهده دستگاه دولتی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی گذاشت زیرا واگذاری این امور و وابستگی به سیستم دولتی با وجود محدودیت ها فرصت را برای رشد فعالیت های هنر و معرفی هنرمندان از بین می برد.
وی بیان کرد: هنرمندان شهرستان تیران و کرون باید به صورت جدی و با برنامه منسجم و یک همبستگی باید به صحنه آمده و با حضور خودجوش خود خیران و سرمایه گذاران را نیز برای حمایت از برنامه ها و طرح های خود جذب کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: تجاری سازی فعالیت های هنری هنرمندان و پرداخت هزینه برای فعالیت های هنرمندان توسط مردم و مسئولان به فعالیت های هنری رشد می دهد.
وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های هنری هنرمندان شهرستان به مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان همواره پیشنهاد شده که استفاده از برنامه های هنری هنرمندان مانند تئاتر و موسیقی نوعی حمایت از این قشر است.
صالحی یادآوری کرد: ادارات شهرستان تیران و کرون از برنامه های هنری حمایت کنند و اگر امکاناتی مانند سالن های دولتی وجود دارد با شرایط آسان در اختیار هنرمندان قرار دهند تا اینکه این امکانات سبب انگیزه هنرمندان نیز بشود.
وی با اشاره به اینکه بسته های حمایتی برای هنرمندان شهرستان پیش بینی شده، تصریح کرد: این بسته های حمایتی به تولیدات آن ها در عرصه های مختلف اختصاص می یابد که با این حمایت های مادی و تلاش برای جذب سایر کمک ها برای اعتلای هنر منطقه کارکنند.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد که انجمن های تئاتر، تعزیه، موسیقی، شعر و ادب، سه موسسه فرهنگی هنری و 54 کانون فرهنگی هنری مسجد در این شهرستان فعالیت می کنند.





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار